Wednesday, June 16, 2010

ehh saia jeles tahu

ASALAMUALAIKUM


sekarang selalu post entri malam2 buta . huhu taktau kenapa . mata pun macam susah nak tutup nihh . tidur pun tak lena mandi tak basah makan tak kenyang *ehh dah melalut . sekarang pun tengah post entri malam2 blind nihh . erk so , ya saia jeles . wuhuu . jeles kenapa ? bukan sebab boypren anda . tetapi jeles dengan percutian anda . huh . tahu tak ? aku cuti nihh macam gila jea aa . duduk dekat rumah jea terperap . pergi keluar pun dekat sini2 jea . 


nak bercuti jugak macam korang korang dan korang . aku tengok korang punya post pasal cuti lahh bagai . siap ade pic hotel lagi tuhh . pehh meleleh jugak airmata air liur aku tengok . teehee . gila lahh . memang boleh gila aku duduk dekat rumah nihh T_________________T dengan ngadap homework jea keje since dalam perut ehh tipu jea since tadika sampai lahh aku form 1 nihh . ayoyo . omaigucci *ehh macam comel pulak aku nak bercuti jugak sehh .


tadi pun chat dengan member dekat fb . dia pun tengah bercuti . siap online lagi bagai . pehh aku dah macam ahh nak jea aku larik rumah then senang2 bercuti di tepian pantai . dengan angin yg bertiup kencang ehh gila kau ? boleh mati aku HAHA . so so anyone nak sponsor aku cuti ? wakaka mimpi lahh kau . tapi serious wehh . aku nak cuti . i need a vacation *elehh fuyus lahh kau vacation konon wakaka betul lahh . 


aku kehausan percutian . agagaga pi minum air sana . muahaha memang dapat lahh penampo aku kalau ade orang kata gitu kat aku sekarang nihh . kang tak pasal2 daripada aku haus terus lapar pastu makan jea kau . HAHA tengok ? gila dah nihh ==' oke then yg tak tahan nye , semua orang tanya . 

ehemm2 , cik adik . cuti nihh tak pi mana2 ka ?

aku pun jawab lahh 

erk tak . cuti nihh tak pi mana2 pun . duduk rumah jea . B O S A N


hakhak macam sehh jea dapat soalan gitu . aku pun sabar jelahh kan . nak buat cemane lagi ? dah memang lumrah manusia *kejadah nye aku taip nihh lahh kalau cuti2 nihh pergi bercuti . tapi aku ? haihh macam bukan manusia normal jea wehh . wakaka aku punya fikiran agak ke depan sikit wehh . ehh tak , dah terlebih ke depan dah . HAHA .


so macam uhh kesian nye aku nihh . HAHA kesian dekat diri sendiri . kalau bukan aku kesian dekat diri sendiri siapa lagi ? huuu bunyik sedih je kak . panggg kau sekali (!) HAHA dah terang lagi bersuluh guna lampu suluh hang aku tengah sedih , lagi nak tanya gitu . *aww emo nampak ? erk maaf entri nihh memang emo habis aa . nak lepas geram tak dapat pegi bercuti . heee . 


oke act dah plan hari tuhh nak pergi pulau pangkor . family kitorang memang suke pergi pangkor , lagipun ade sedara kat sana . so macam save sikit bajet kan ? tapi tiba2 bapak aku punya pejabat , ade nak buat family day kott entah aku tak amek tau dekat pulau pinang . so so macam yg pangkor nihh batal jelahh . membazir pulak . kang nak pergi penang takdak duit *awww miskin lahh aku T__T


tapi pergi penang tuhh lepas cuti sekolah . berapa hari bulan tah malas jugak nak amek tau .  and sampai sekarang takde pape berita pun pasal nak pergi penang tuhh . haihh macam tak jadik jea . tuhh terus frust menonggeng tertonggeng aku kat dalam bilik sorang2 T___T gila aa . tengok ? betapa besar nya erti percutian tuhh bagi seorang insan bernama NURUL HUDA BT ARIFFIN ? wakaka siap promote lagi tuhh :PP


oke dah . cukup lahh . banyak aku mengarut + merungut + mengadu macam2 . HAHA tah korang paham ke idak ape yg aku mengarut dari tadi . hehh takpe inchekk blogg a.k.a hubby aku paham . kan yunk ? u paham kan ? aww sygg u :PP HAHA tah kejadahnye aku cakap dengan blog sendirii . ehh tapi macam best tau . dia diam jea kalau aku marah dia ke , curang dengan dia ke *ehh terlebih sudahh . wakaka . oke tibe2 macam syg blog nihh lebih dari syg mereka2 yg aku pernah sayang . HAHA :))

diulangi , ini entri merungut + mengarut + mengadu tak tentu pasal . harap anda paham . terima kasih daun keladi . ada .. apetah aku lupa . HAHA :DD

2 comments: