Wednesday, June 16, 2010

segala hutang ku wakaka

ASALAMUALAIKUM

erk tajuk pun nak gelak . amende tah aku nihh T___T oke2 so nak settlekan hutang aku sebelum buat homework . kang tak tenang aku nak buat homework bila hutang belum dilunaskan lagi . HAHA .

eh sejak aku baca entri nihh kan . pemahaman aku tentang bahasa melayu makin bagus pulok . wakaka tengok lahh perkataan 'dilunaskan' , dalam blog jea aku guna . dekat alam realiti takde tau . so macam spesel lahh jugak HAHA

 erk oke 1st sekali nak bayar hutang tagg 
from kak farah nasuha plusplus aminah :) ehh ade award sekali wakaka




 
1. Apa yang bermain difikiran you all sekarang?
   - nak buat homework cepat

2. Apakah nama samaran you all?
   - nama samaran ? kalau sekarang aku suka orang panggil aku hudaloresta wakaka

3. Berikan 3 orang yang you all sayang?
   - family , kawan plusplus mereka yg rapat dengan aku :)

4. Panggilan untuk si dia.
   - erk manusia kan ?

5. Hadiah yang you all impikan dari seseorang yang istimewa.
   - aku nak rumah berlapis2 bak kuih lapis boleh ?

6. Blog mana yang you all suka visit?
   - blog yg comel , cantik , cun plusplus kemas teehee

7. Tag kan kepada 15 blogger you all.[wajib ambik nie!!]
   - siapa nak amek aa . kalau taknak dah . jangan nak dok ngata aku belakang2 .
aku dah bagi hang yg taknak sapa soh . sekarang nak ngata belakang pulak kang aku tampar sorang2 kang berpusing kepala tuhh aku taknak tanggung . hengen pulak aku nak hantar kau pergi hospital . sekarang mahal kau tau dak ? haa ? *ehh emo gila kau huda








oke award pulokk aa kann teehee



  
erk oke nihh dari kak dilaa yg comels tuhh . ehh ade 's' ? ouhh maksudnye kak dila tuhh comel yg plusplus HAHA *ayat bodek ka ? :P and and tag from afryna :)


1. Apakah nama blog anda dan mengapa anda memilih nama itu ?
blog huda oke :) erk sebab aku taknak mereka2 yg tidak mempunyai hati dan perut membuat hubby aku nihh macam hubby sendiri . takde istilah
'HUBBY MU HUBBY KU JUA'

2. Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea utk menamakannya seperti itu ?
huda97.blogspot.com . idea ? time tuhh takde idea then terus buat link gitu . HAHA teringin nak tukar tapi nanti lahh

3. Apakah method penulisan blog anda ?
takde method . aku tulis ikut mood .

4. Pernah terasa nak hapuskan blog anda ? Sebabnya ? 
pernah . HAHA maaf encik hubby , daku terpaksa curang dengan mu sekali sekala :P sebab ? time tuhh tengah merajuk dengan blog nihh sebab takmau dengar kata aku >.<

5. Pernah tak ahli keluarga anda membaca blog anda dan apa kata mereka ?
ahh gila kau ? keluarga aku tau mati katak aku wakaka

6. Apakah perasaan anda apabila orang lain mengatakan bahawa anda punya blog ini.
perasaan aku ? happy aa . diorang mengata , aku free2 dapat pahala . agaga

7. Bilakah anda mempunyai blog ?
7 . 7 . 2009 :)

8. Siapakah orang pertama yang mengetahui anda mempunyai blog ?
erk tak ingat aa . dah berkurun sangat . HAHA

9. Apakah perasaan anda apabila orang asyik mengatakan tentang blog anda di sekolah @ IPTA & IPTS ?
erk ? nihh means diorang sebut2 la kan ? puji kan ? HAHA dengan bangga nya aku .... tutup muka wakaka

10. 10 orang untuk ditag ? 
 sesiapa yg nak . aku halalkan :)
 




0 comments:

Post a Comment