Thursday, June 17, 2010

showdown malam tadi layan ahh HAHA

ASALAMUALAIKUM

HAHA oke malam tadi memang layan jea aku tengok showdown . ehh kejap , showdown tuhh bukan orang belasah2 sampai separuh mati siap hempuk dengan kerusi macam WWE tuhh . showdown nihh just macam orang menari plusplus breakdance plusplus shuffle :) jangan pulak fikir aku suka tengok orang belasah2 tuhh , haishh tak elok . dorang tak tutup aurat . wakaka xDD
dulu iz suruh aku teman dia tengok WWE tuhh . HAHA gila betul , aku pun teman jelahh kann . kang merajuk HAHA *teman dia tengok tapi bukan satu rumah yea kawankawan :PP





oke still tak faham ape tuhh showdown ? cuba tengok sini . HAHA aku bagi contoh wakaka crew jelahh erk . aku minat diorang gila ahh hehe :PP oke mehh nak cerita sikit pasal showdown malam tadi . tema dia MARTIAL ART . so macam2 ahh diorang buat kann coreography nye . yg aku ingat wakaka crew jelaa HAHA *memang itu jea aku ingat wehh diorang buat WUSHU . tapi ade yg kata diorang larik tema . entahh , aku tak berapa faham sangat menatang alah apenye WUSHU tuhh . so aku just macam oke what ? serious macam smart ahh .


nak tengok lagi doe . tapi dekat youtube tarak orang download pun . haihh . tunggu ahh hari selasa nanti . dekat 8tv ade ulangan . korang tengok laa . tapi kalau taknak takpe , aku tak rugi pun wakaka *ehh gelak pun gitu kan ? :PP oke2 so komen mapple loo plusplus joe flizzow positif jea aku rasa . tah tak berapa nak faham sebab diorang speaking HAHA . pastu  pastu afdlin shauki punya komen lagi best . 

WAKAKA - KORANG MEMANG GILERRRR :DD





HAHA positif what . btw ahh memang aku suke gila tengok wakaka crew punya show . weee . floor fever pun aku suka jugak . but takde laa fanatik sangat macam wakaka nihh . teehee . oke fyi , wakaka crew nihh tak pernah ada dekat 4 bottom floor . TAK PERNAH oke . HAHA so macam diorang memang gempak lahh :DD


oke dahh nak makan . lapar ahh nyahh . tooddlleeess ^^ 

malam tadi mimpi something yg aku tak pernah duga :'/



kalau korang nampak , carik laa . aku dah sorokkan about me aku dekat tepi . wakaka . taktau kenapa gedik sangat . hehe oke kredit tuhh kak fifiey yg comeyy lagi baik nihh :)

0 comments:

Post a Comment