Tuesday, June 15, 2010

entri kalau boleh nak laju tapi tak boleh part 2

ASALAMUALAIKUM :))


oke ade pulak part part kan ? teehee . oke kali nihh memang entri gila laju laa . 15 minit jea masa aku nak buat entri nihh . so so straight to the point takmau belok2 nanti lambat . kejap lagi nak pergi pustakaan awam . nak discuss pasal menatang alah folio sejarah tuhh . oke2 just nak makan ehh ape aku melalut nihh ? erk nak cakap *malas nak backspace dah dapat award from budak comel loteh nihh .

alolo award dia pun kawaii jea :))

thanks 4 the award ea ^^ hargai gila nihh . anime pulak tuhh :PP
oke2 next , taggie pulak dari hareesa *aku ingat kitorang sebaya tau rupanya tak :PP
oke cepat cepat buat tag . lagi 5 minit *haiyoo

adakah anda happy sekarang ?
tak . kelam kabut nihh T_________T

kenapa anda happy ?
faham tak ? aku tak happy ! *ahh emo pulak kau huda

apa benda yg membuatkan anda happy ?
nak tahu ? masuk syurga akan membuatkan aku happy :))
*lebih happy daripada dapat kahwin dengan prince charming aku tau :PP

pernah menerima tag ?
absolutely yup :DD

nyatakan warna yg anda suka ?
hitam putih biru pink *aww yg nihh baru jea start minat ;p

berikan 9 orang yg anda tag
oke siapa yg nak amek lah . aku rasa ramai dah buat tag nihh :))


oke done ! teehee tata ^^

psstt ; entri nihh takde warna warni lahh . nak cepat . and and ape lagi ? ahh tooddlleesss

0 comments:

Post a Comment