Monday, June 14, 2010

si lady gagap yg sangat cantik

ASALAMUALAIKUM :))

oke2 aku macam nak muntah time taip menatang alah tajuk tuhh . muahaha . aku tak minat lady gaga . tapi nak puji memuji *betul nihh aku nak puji si lady gaga nihh . dia memang sangat 'cantik' mengalahkan taylor swift *aku ulang betul nihh aku nak puji . bhaha . oke2 jum tengok 'kecantikan semulajadi' dia .


oke cantik kan ? tengok lagi gambar2 'cantik' dia *dah , aku memang tengah kutuk dia 

agaga . focus pada wanita sebelah kiri bukan kanan . 
HAHA anda tau siapa wanita itu ? dia lahh lady gaga yg aku 'puji' bagai nak rak tuhh :PP
haa ? nak lagi ? mehh aku bagi lagi .

oke focus pulak dekat wanita sebelah kanan . bukan kiri . 
yeahh 'sangat cantik' bukan ? agagaga T___T
ape ? nak lagi ? sory , stok habis . teehee

oke , tuh semua gambar dia without make up . see ? gila 'cantik' kan ? 
*yeahh memang aku tengaa sindir dia >.<

so ape kesimpulannya ? kesimpulannya , lady gaga nihh dah tua
HAHA kejam T___________T

psstt ; aku amek nihh dekat blog nihh . teehee . jenguk lahh . ade lagi gambar si lady gagap tuhh . besar punya . muahaha :DD


5 comments:

  1. die memang "sangat Cantek"....huk3

    ReplyDelete
  2. memang betol pon , law muka dye without make up , ya allah , sumpah x lawa ! haha .

    ReplyDelete
  3. @ierahaziera : teehee yup . memang 'sangat cantik' . *wekk HAHA

    @puthree : HAHA tulahh kan ? dia tuhh depends on dia punya make up yg tebal gila tuhh . sekali muke dia , teehee anda nilai sendiri :PP

    ReplyDelete
  4. cantekk sangat,HAHA!
    tapi,kenape mcm lelaki ponn ade ;D

    ReplyDelete
  5. HAHA taktau taktau .
    tapi kan kan ,
    ade kawan cakap .
    dia nihh sebenarnya lelaki .
    agagaga taktau betul ke tak T___T

    ReplyDelete