Monday, June 21, 2010

give up ouhh

ASALAMUALAIKUM




oke as korang tengok , tajuk tuhh . yaa memang dah give up gila sekarang nihh :'/ result exam punya pasal lahh >.< A's aku sikit jea wehh . tadi yg dapat , BM . SC . PAI . BA . SVIK . MATH . itu jea kott . and result aku setakat nihh 3A 2B 1D . yeahh D (!) ergh science ahh :'( sedih gila . ramai yg dapat D ouhh . ain najwa pun sama :'/ sedih gila plusplus macam dah down sangat nihh .


lepas jea dapat kertas tuhh terus macam OMG , taknak tengok kertas lain dahh T___T takut yg lain pun teruk jugak . give up dah nihh . ergh , kenapa lahh susah sangat ? :'/ pastu terus duduk . then tutup muka . kertas buang jauh2 >.< and yg paling menyedihkan , takde siapa pun nak bagi aku semangat masa tengah down gila :'(


nak kata tak nampak memang nipu aa . depan2 tuhh . sebelah lagi . ergh sabar jea lahh kan . mm risau sangat paper yg lain . takut gila gila gila lahh . mm rasa macam nak duduk asrama lahh . tapi taktau nak pergi asrama mane . tak dapat mane2 panggilan pun . aku nak MRSM . tapi entah lahh . takde rezeki :"/


pastu mak aku tanya nak masuk SMKA tak ? eihh , aku takut nak belajar dekat sekolah agama . takut tak boleh bawak nokk . mm entah laa . tapi kalau duduk rumah jea , aku asek ngadap inchekk belog plusplus puan lappy nihh jea . mane tak nye . study pun tak tetap . kalau dekat asrama at least dia dah tetapkan masa tuk study , lepak , enjoyy bagai kan . *ehh ade ke ?


mm entah laa . tawakal jea lahh sekarang nihh . tapi besok memang takut gila nak amek kertas :"/ takut tambah lagi D . taknak semua tuhh . nak A jea :'( ergh dah lahh . down sangat nihh . toddleess :'/

hari nihh aku banyak bersabar dengan orang tuhh . takpe . aku nak kau happy jea oke . biar aku susah , takpe oke :")

3 comments:

  1. ehh , mak awak suroh masuk smka ea ?
    masuk je lahh .
    best jugakk .
    saya boleh kwan dengan awak !
    ngee .
    :)

    ReplyDelete
  2. heee but takot . huuu
    awk smka mane ?

    ReplyDelete