Tuesday, June 22, 2010

agagaga taktau lahh

ASALAMUALAIKUM


erk nak cerita ape tadi ? agagaa tengok . macam mak nenek . kejap jea dah lupe ==' haa nak cerita pasal result hari nihh pulokk . err harapan nak dapat semua A kali nihh hancur lebur macam tuhh jea T__T gila betul lahh . sabar jea aku . so setakat nihh 5A 3B 1D . ergh teruk gila T___T HAHA malu sehh . cegu cakap cina semua dekat atas . takde yg bawah . maknenye 1 sampai 7 kott *tak ingat cina ade belapa xP semua cina . bhaha gila lahh kau cina . mak kau bagi makan ape haa ?


cina menjawab >>>


mak saia bagi makan itu binatang pink *HAHA

HAHA wehh gurauan jea . jangan pikir buruk pasal aku . huuu . kalau nak tau betul2 ape yg mak diorang bagi makan , jangan tanya aku . kalau tanya aku . 


nanti aku jawab >>>  


mak bapak diorang bagi makan KISMIS yg pak imam dah bacakan surah .

HAHA gila kau makan gitu ? oke itu jawapan aku kalau aku budak2 kott . jawapan aku yg agak matang sikit , belum difikirkan . bhaha ;p wehh aku macam dah gila lahh . gelak sorang2 dalam blog nihh . pastu panggil blog yg sememangnye mati sejak azali inchekk belog lahh , kata tuh hubby aku laa . bhaha wehh gila ! larikkkkkk !




erk ? T___T larik lahh . akan ku carik kau dimana2 saja . bhaha ngokngek lahh aku ==' ehh ehh hari nihh dah start tukar jadual baru . so tadi ade ictl . erk tak best ==' terpaksa duduk tempat macam hari tuhh . and betul2 nampak tempat duduk dia T__T ergh entah lahh . aku taknak tengok dia . tapi aku mengharap dia tengok aku .




HAHA lemak kau laa ! hengen pulak aku nak pandang kau an ? erk , itu kott yg dia akan cakap kat aku ? yeahh , tak kesah . *kott :'/ ehh takmau duka2 dekat sini . nak suka2 jea . HAHA . pastu cegu ade tanya siapa yg pernah guna photoscape ? and other software untuk edit pic lahh kan . aku TERangkat tangan . ahaa oke diulangi TER . grrr




HAHA aku biasa edit dekat picnik . senang aa dekat situ kalau nak dibandingkan dengan photoscape plusplus photoshop . erghh photoshop lagi lahh . langsung sepatah haram aku tak paham . HAHA sia2 aku download ==' ehh tapi takpe . aku akan google - ing tuto untuk photoshop tuhh *dari hari tu nak carik tapi tak dapat2 HAHA sengal mengal tengal




erk dah aa entri nihh memang merepek . HAHA merepek sambil makan kerepek plusplus buat entri yg merepek hingga membuatkan orang yg membaca pun berjangkit sama merepek dan terus dijangkitkan kepada rakan anda yg kuat merepek *ehh gila (!) HAHA tooddllleesss ^^

*pic yg sama ;p


wish a rainbow will come to spread the colour in my life , which had turned DARK :'))

0 comments:

Post a Comment