Wednesday, June 23, 2010

macam2 nak cerita nihh

ASALAMUALAIKUM



erk kalau anda nak tahu . gambar di atas menunjukkan cara2 untuk menyejukkan kepala hott anda :) HAHA banyak ahh . tapitapi . cuba try . sejuk tak ? kalau sejuk , credit kat aku oke ;) bhahaha sengal aku malam2 nihh T__T erk oke . tengok tajuk bajet macam banyak jea nak cerita . HAHA oke 1st nak cakap , macam biasa pasal result aku lahh kan . urghh . semua ade . kau cakap jea . A B C D . HAHA cantekk ;p



so so result setakat nihh 5A 2B 2C 1D 
HAHA taktau lahh . yg C tuhh geo plusplus kh . pehh . dua C ? ergh T__T . tapi satu nihh aku macam bangga sikit . HAHA . BI aku . A :)) *elehh 80 jea , ngamngam HAHA . bersyukur lahh . at least A kan ? ==' support sikit ngekk . bhaha . dah . tutup cerita exam . sekarang nak cerita pasal HARI KARNIVAL KOKURIKULUM *kott taktau betul tak HAHA



nanti hari jumaat , sabtu and ahad ade hari karnival tuhh . kira macam hari kantin kott . so macam biasa . dah nama kantin ofc lahh ade makanan gerai gerai kan ? heee . pastu macam2 aktiviti ade lahh . memancing lahh bagai . *ehh aku nak join memancing boleh ? HAHA sanggup kah daku ? ouhh tidak . HAHA tak masal kena halau dengan cegu . kang aku sorang jea 'feremfuan' HAHA :DD




oke tutup cerita hari karnival ape tahh bagai . nak cerita dekat sekolah pulak . erk , takde pahpe yg best . just tadi budak lelaki buat aku MALU T____T bunguks . tengah syokk aku sembang2 dengan aino . tetibe diorang jerit jerit nama aku . macam nihh >>


HUDA ! HUDA ! HUDA ! *ehh bangga nyahh diorang panggil gitu . HAHA

aku pun tanya lahh kenapa ? pastu diorang suruh tengok dekat blog sebelah sana . aku pun berdiri . jenguk jelahh dari tempat duduk tuhh kan . sekali ade dia rupanya T___T ergh aku fikir apekebende lahh sampai nak 'fofular' kan nama aku tuhh . HAHA *perah the santan sekarang then diorang jerit jerit gini >>>


woohh BUNKFACE ! BUNKFACE !

erk ==' pada sesiapa yg taktau . BUNKFACE tuhh bukan yg penyanyi band tuhh . HAHA nihh gelaran yg kawansampaimati aku yg kedua bagi dekat lelaki yg aku pernah syg tuhh . harhar . pastu boleh pulokk dia gi angkat tangan dekat budak2 tuh ? HAHA aku dah macam ==' hehhhh benci benci benci *ehh yeke ? HAHA tak hengat dah . oke tooddllleess


sorry , cerita agak tergantung . tapi aku sumpah dah tak hengat . tadi idea menumpah2 ke ladang gandum . tiba2 terus lupa . heee mahap yea T____T  

0 comments:

Post a Comment