Wednesday, June 23, 2010

award award . teehee

heyy dapat award pulokk . heee . ehh homework belum siap . online jea kerja aku . wakakakka xD oke2 first award dari fieqa :)


heee cantik ^^ tengok tagg >>



ANDA MESTI BERI PUJIAN PADA PEMBERI AWARD


ehemm . jutaan terima kasih kepada cik pieka sygg yg cantek lagi comel domel momel tuhh  kerana sudi memberi award ini kepada huda :)) *aww aww ayat bodek nak lagi HAHA


SILA BERI AWARD INI KEPADA 10 BLOGGER LAIN


heyy korang . amek jea tau :)) lebih pun takpe kott . HAHA


BAGAIMANA ANDA BOLEH DIGELAR BLOG YG BEST DAN HEBAT ?


erk aku taktau . gi tanya cik pieka comel tuhh . heee . kalau aku jawab seksa kang . HAHA





next award . cepat ! showdown dah mula >.<


award nihh comel sangat !! anis yg bagi . blog dia purple . tengok lahh . comelll ^^
tengok ape aku kena buat >> 


1)Describe kan 3 perkara tentang si pemberi award dan 3 perkara tentang blog si pemberi award.
- comel :)
- cantik ;)
- baik ^^
2)Nyatakan 5 ciri-ciri blog yang korang tak suka visit.
- bground tak menarik :P
itu jea . aku tak memilih sangat . hee xD
3)Berapa usia blog korang?
11 months . 2 weeks . 2 days *hampir setahun lagi dua minggu 5 hari ^^
4)Apakah tema blog korang ?
campur lahh . rojak lahh . heee senang MIXED ;)
5)Berikan kepada 5 blogger yang layak terima award dan tag ni .
- ilaaa
- fieqa ;)
- kak ema :D *suka intai blog dia :P
- kak fifiey
1 lagi terbuka . siapa yg nak . amek jea :D


besok aku update pasal showdown pulokk ea . hee tata ^^

0 comments:

Post a Comment