Thursday, June 24, 2010

story mory mehh

ASALAMUALAIKUM

heee oke . nak cerita semua yg jadik dekat sekolah . hekhek . malam nihh macam takde mood . tapi cuba untuk mengadakan mood tuhh :) erk oke . so 1st tadi BA lahh kan ? *ehh aku sekarang macam suka pulak BA nihh so so just bincang pasal periksa yg hari tuhh . then hape tah tak hengat lagi *simptom2 NYANYUK pastu TIS ustazah tak masuk kott . then BI , aku dengan kawansampaimati aku buat 'schoolwork' kami . *ahaa baik kan ? HAHA act , kami gossip - ing . hoho tambah dosa hari2 T____T


pastu MATH , cegu umi tak datang . so ganti dengan cegu lily ? hape tah nama dia . malehh nak amek port :P tak buat ape pun . cegu tuhh buat kerja dia sendiri . lagi sekali , aku dengan kawansampaimati aku tuhh buat kami punya 'schoolwork' . HAHA pastu SEJARAH , cegu just terangkan balik dekat budak2 yg belum buat lagi kerja kursus tuhh atau lebih tepat BUDAK LELAKI . hehh T_____T diorang memang pemalas lahh sehh ==' so cegu cakap , khamis depan last . siapa tak hantar , tarak markah . yeahh xDD


then ape pulokk ea ? haa solat zohor . takde ape2 yg best . cuma ade perubahan . form1 dengan form2 solat asing2 . form2 solat dulu , baru form1 . ahaks , bagus lahh :DD pastu rehat . ehh aku tak makan wehh . lapar gila . baru nak beli dah macam kena masuk kelas . yeahh sempat beli air jea T___T tulahh , solat berjam *sebenarnya pakai tudung yg berjam HAHA make up lebihhhh ==' pastu duduk jelahh dalam kelas . lagi pun kawansampaimati aku tuhh puasa *aku belum ganti lagi nyahh T__T


pastu ade budak cina nihh tolak2 depan kelas aku . then tak masal tingkap pecah . ergh T__T then bukan nak kemas balik . bunguks ~ dia teruih blahh buat muka tak bersalah . sengal LOL itu cina ==' pastu BM salin nota . then then SIVIK cegu membebel ape aku tak dengar pun *takde mood time tuhh budak lelaki punya pasal T__T pastu solat asar . yg nihh same , tak asing . dah solat masuk kelas . SENI pulokk , aku dapat markah 55 jea ? HAHA sehh T___T


pastu cegu baru nak bincang , dah ade pengumuman suruh turun dataran simen *sampai sekarang aku taktau kenapa nama nye dataran simen kitorang pun macam dahh , yeahh yeahh ! HAHA the kanak2 is very riang xDD cegu hanya mampu berkata - kata begini >>>

suka ? suka ? suka ? *sambil buat muka gini >> T_______T

HAHA kesian jea doe cegu . hee pastu kat dataran simen cegu just cakap pasal HARI KARNIVAL KOKURIKULUM tuhh jea . pastu balik . yeayy ^^

tooddlleeesss :))

korang boleh kira tak berapa sikit banyak aku punya smiley camnihh >>> T____T dengan nihh >>> ==' . HA - HA *gelak tak berapa nak ikhlas T__T and and kalau boleh , abaikan segala senyuman . tuhh semua topeng sematamata . terima kasih . 

0 comments:

Post a Comment