Friday, June 18, 2010

malam nihh annoying gila lahh

ASALAMUALAIKUM


oke malam nihh sangat annoying . semua orang macam nak buat aku hot (!) huh sakit sangat2 . huh . 1st , ade budak mane tah , tetiba nak tegur aku gitu . haihh dah lah tak kenal . buat2 kenal pulak . if nak kenal buat cara nak kenal aku . jangan buat cara nak kenal penampaq aku *elehh poyo lahh kau huda :P HAHA bunguks . 


pastu rumah sebelah nihh . dah lah menyewa jea . buat lah cara sewa . pasang lagu kuat2 awat ? ketegaq sangat ? hehh rasa macam nak hempuk jea . terus hilang mood nak ber-blogwalking . sory if aku tak balas blogwalking korang . jangan salahkan aku . salahkan orang sebelah >.<


aku dah bengang sangat tadi terus aku kuat kan radio . HAHA padan ahh . pastu tak lama aku slow kan . still lagik bunyik . tapi nasib baik dah slow jugak . wakakaka . pastu lame2 terus senyap . weehuuu tapi mood aku still tarak T_______T malam nihh kerja nak hempuk orang jea . boleh tak ? siapa volunteer nak kena hempuk dengan aku sila isi borang di bawah

\/
\/
\/
\/

NAMA PENUH :
UMUR :
TARIKH FREE UNTUK DI HEMPUK :
MASA FREE UNTUK DI HEMPUK :
SAIZ TANGAN YG ANDA INGIN DI HEMPUK :

oke tu jea . dah isi borang pos dekat alamat nihh

\/
\/
\/

NO 73 JALAN TP7 TAMAN TAK BERAPA NAK INDAH SELANGOR

dah . oke aku macam banyak sangat mengarut . tooddllleess .


erk tolong carik kan saia seseorang . sunyi yg teramat T__________T

0 comments:

Post a Comment