Saturday, June 19, 2010

taktau kenapa hari nihh macam tenang

ASALAMUALAIKUM



*like the eyes (:



heee oke hari nihh bangun lambat . teehee . malam tadi punya pasal ahh . macam ape tah . pastu bangun pagi tadi budak2 bising . adoyy , bingit ahh . *camni laa orang tak pernah ade adik dekat rumah wakakaka . pastu tak lama tuhh kawansampaimati aku call . dia nak datang rumah nak buat folio . HAHA kelam kabut aku mandi :P


then dia datang aku dah siap ahh kan . pastu entah buat ape malas nak ingat balik xD pastu kan sekarang nihh kan . kan . kan . aku rasa macam tenang jea wehh . heee . so display name dekat myspace pun aku dah tukar . daripada >> dia untuk kau . kepada >> nothing :) hikhik senang kan ? tak mau dah ade kaitan dengan manusia tuhh . nak hidup sorang2 jea dengan kawan . heee


semangat gila aku :P hekhek . so so macam tak nak dah ade cerita sedih dekat dalam belog nihh . nak happy jea sehh ;) if sedih pun aku luah dekat belog nihh . heee try lahh picit . tak boleh masuk pun , PRIVATE :D sukasuki jea aku buat belog lagi satu hari tuhh . heee sedikit pesanan untuk hubby ku >>

u , sory . i terpaksa menDUAkan u . hope u tak benci i . ehh takpe , u tetap yg 1st dalam hati i . dengan u i happy jea . dengan yg lagi 1 tuhh i nak sedih2 . teehee (":

hakhak mengarut semacam jea aku nihh . erk shoutbox aku hari nihh sunyi sikit . weeehuu . takpe lahh :) btw , belog lagi satu tuhh aku guna blogskin . aku hias dia gila cantik . hekhek . senang jugak guna blogskin . tapi kena paham coding ahh . aku cincai jea , tak paham sangat . sikit2 boleh lahh x)) erk nak cakap ape lagi ek ? taktau dah . tapi nak tulis lagi . lagi . dan lagi . weeehuuu . dah lahh malas nak membebel kosong . wakakaka ade pulak gitu . ngeh ngeh .


toodllleeess ^^ 

erk malam tadi mimpi lagi . indah kott (":

0 comments:

Post a Comment