Tuesday, June 8, 2010

tag tag and tagg . ngeh ngeh :PP

ASALAMUALAIKUM :))


oke2 entri nihh agak laju . HAHA kalau salah taip jangan gelak . ngeh ngeh . petang nanti nak pergi pasar malam pulak . so so diorang kumpul kat rumah ku syurga ku nihh pukul 3 . aww aku belum siap lagii . da lahh bersiap lambat . ngeh ngeh harap maaf :PP oke nak buat tagg . the same tagg . aww takpe , amek link sudaa oke ^^


1st nak thnx dekat putri :)) then fatihah pulak ^^ aww thnx oke tagg huda ;)) huda dahh buat some of tagg tuhh . usyaa sini ea . tagg yg bawah oke . yg atas bukan :PP keMALASan menjelma , so harap faham . hukhuk . tak dapat nak buat full tag tuhh . huuu ~ lagipun hari nihh agak bz . ngeh ngeh *bz laa sgt oke2 dahh ade mo0d . aww aww HAHA malam tadi msgg wif kak adiba , sampai pukul 2 lebihh , HAHA nasib baik dia sanggup layan aku nihh .


huhu so so fatihah , huda tak tau mane 1 tag yg awokk tagg huda , huda bagi link mane yg lebih kurang tagg dengan huda jea oke :)) yg lain tuhh , huda buat malam nanti . gerenti tak bz nye . ngeh ngeh . oke2 dah macam banyak mengarut jea nihh . so so tata ^^ malam nihh kita dating lagii yerk incek blogg *aww , jadi hubby i bule dak ? :PP


UPDATE




 

HAHA sorry malas nak buat entri baru . so sambung jelahh . hekhek . asal aku hari nihh malas je wehh ? huh tak suke gila tutt dengan keMALASan yg melanda nihh T_______T kalau aku boleh hempuk kau malas , dah lame dah aku hempuk . tapi apakan daya , kau hanyalah sebuah perkataan dan hanya sifat ==' ergh , nengok ? gila dahh aku *HAHA


oke2 act , tak jadi nak pergi pasar pagi petang siang malam tuhh . tak tau lahh , ade masalah negara yg perlu aku settlekan sikit . HAHA najib terlalu bz lahh , so aku lahh gantikan dia , hekhek *berangan tak sudah ==' oke2 dapat tagg dari aien beni tuhh pulak . oke tagg yg same . HAHA fofular betul kau ye tag . ke hulu hilir orang mention kau , haishh jeles I tau :PP


thank aien sudi tagg aku . HAHA act rumah dia dekat sungai besar jugak . just tak sedar + perasan . HAHA sengal ~ hari tuhh add dia dekat fb baru sedar . ngeh ngeh . tapi dia sekarang duduk mane wehh ? shah alam ? HAHA aku ta ingat :PP takpe2 , kau sentiasa di hati ku . HAHA dahh mengarut jea . tata ^^



2 comments: