Tuesday, June 8, 2010

sakit hati , sakit otak . semua sakit :'/



ASALAMUALAIKUM :))


urgh , abaikan senyuman tuhh . tak boleh nak senyum sekarang :| sakit hati taok ! mamat yg sama carik pasal dengan aku hari tuhh . tengok entri nihh . dia carik pasal lagii . aww , sakit hati aku wehh . jantan ape lahh macam tuhh . dia komen pic aku . agak kurang ajar . nasib baik aku bace dulu komen nye *kengkadang nak cepat , aku terus approve jea taik taok komen dia *sorry tapi memang tak tahan :| aku tak carik pasal langsung dengan dia . tibe2 nak komen bukan2 dekat aku . hell betul >.<

aku sabar je lahh kann . tak approve pun komen dia . deny pun tak , tak tau nak buat ape . teringin nak sound tapi dia abg kawan aku . so so sabar jelaa . aku respect dia punya baik , sekali nihh dia buat . hampehh taok T_______T dahh lahh buat aku hilang mo0d jea ==' huh oke lupekan . aku pun malas nak ingat komen dia yg agak sakit tuhh . oke nak buat tagg *ngeh ngeh tagg jea dari tadii hoho dah boleh gelak . bagus lahh . HAHA gila betul .


oke nihh tagg kedua dari fatihah :))


1. Thank and link the person that tagged you.
billionAN terima kasih kepada cik fatihah kerana sudi tagg saia :PP

2. Tag 15 bloggers you've recently discovered & think fantastic.
huyt ramai tuhh . takpe lahh siapa yg nak , amek oke , jangan malu jangan segan :))


3. Contact that blogs && let them know they've been tagged.
oke nanti aku contact *nak contact menatangnye ? kau tagg semua orang , sanggup ke ? HAHA


4. State 7 things about yourself.
7 jea ? elehh lebih pun boleh . HAHA ape ke belagaknye kau huda ? :PP
usyaa sini yea kawan2 :)) sorry agak terlebih + terover x))




psstt ; entry ku kali nihh agak hambar *cewahh takde mo0d nak bergurau senda + berwarna warni T____________T harap maklum :)) *sekali lagi abaikan segala senyuman


0 comments:

Post a Comment