Wednesday, June 9, 2010

takde tajuk dahh *HAHA



ASALAMUALAIKUM :))


HAHA tengok ? tajuk yg entah hape2 kan ? weee taktau nak letak tajuk ape lagi dahh ==' oke2 , mo0d aku agak baik pagi nihh . HAHA hari nihh hari ape ? rabu ea ? duhh bushann laa . erk btw , tengaa guna go0gle chrome . aww macam best jea . semalam baru download . HAHA rupenye pengguna2 chrome tengok blog aku , border nye takde lahh bulat . rata jea ea ? haishh buang masa aku jea buat border gitu , padahal bukan semua orang boleh nengok . huhux sickk laa T______T


ehh ade lagi orang tag aku . HAHA untung aku . oyeahh thank kak myzaa and and kak she-da *aww gempak :PP huda dah bagi link kan ? hehex dua2 huda dah bagi link . takpe2 huda bagi lagi . hahax sengal ==' yg nihh tagg kak myzaa :)) usyaa sini oke yg nihh pulak kak she-da :)) nengok sini oke2 lagii sekali , thanks tau tagg huda ;)) btw , nak tagg lagii . tagg yg lain please . haiyoo ^^ *bersyukur jelaa HAHA yelaa bersyukur lahh nihh :PP


psstt ; nampak tak pic tuhh ? kan best kalau ade lelaki pujuk aku , jangan menangis :'/


0 comments:

Post a Comment