Wednesday, July 14, 2010

award derrr

ASSALAMUALAIKUM :))


ehh okay aku takmau ulas panjang² , kejap lagik nak tengok showdown 2010 . FINAL dohh . wajib tengok . ahaha :D siap bet lagik dengan siamang . siapa kalah topup 3 hengget wahaha dia GBC , aku WAKAKA CREW lahh kan . ada alam , joe heee i loike ;D

award from JEERA

ehh dah dapat , tengok sini ehh awak AWARD COMEL GILA :) btw , tenggs ehh awk . hargai gila ^^


*argh , comel gila award budak comel nihh . wahaha ;D tenggs adik fatira :)

TAGGIE merangkap suami kepada AWARD bak kata adik FATIRA ;D

1.Jelaskan apa yang unik terhadap pemberi award ini?
ahaha dia budak yg pandai buat tuto , aku pun tak pandai dohh

2.Ceritakan kehidupan anda dengan cara simple.
SWEET and SOUR :)

3.Barang kegemaran anda yang comel?Kenapa?

bear mushukk :P sebab tuan dia comel *aku la tuhh HAHA xD

4.Ucapan yang comel pernah anda ucapkan?
awk , ily lahh :)

5.Upload gambar yang anda rasa comel.

err mahap , lappy tiba
² problem . grr hampa gila nak tunjuk barang aku yg comel wakakaka :P

6.Tag 5 orang yang anda rasa patut terima award ini.

ehh nak lebih boleh ? HAHA nanti aku terjah korang okay :)


ahahah teruja buat entri award kali nihh sebab award diorang comel² :D okay nak tunjuk award aku pulak ahh kan kan kan :P ehh dekat entri lagik satu ahh . senang sikit , takde ahh campur² kan :) *banyak gila entri aku malam nihh T__T

2 comments:

  1. bukan yang ni ke cik adik oii ?
    ke award follower tuu ?
    sorry la , akak tertengok yang ni je >.<

    ReplyDelete
  2. @fatinathirahazmi

    HAHA award follower kak :)
    its okay lahh .
    salah huda jugak , tak bagi link
    huuuu ;)

    ReplyDelete