Wednesday, July 14, 2010

gila ahh busy ngalahkan perdana menteri

ASSALAMUALAIKUM :))


hello , rindu aii tak rindu aii tak ? wahaha mintak penyepak jea kan ? wekk :P okay sory gila 3 hari masuk hari nihh aku tak update belogg nih . agagaga mahap , busy kott *padahal malas HAHA okay sekarang ai dah update nih . okay lah kan ;) err macam² menanti aku dekat shoutbox tuh . wahaha sabar yea kawan² ;p nanti malam² sikit ai update lagik . nak lepaskan geram . HAHA


tahu tak , pagi tadi nak online tau tau tau . gila ahh semangat on lappy kan *gua sentiasa bersemangat sekali tenet connection is NOT AVAILABLE ehh ? kepala hotak mu , wahaha . then dengan hampa nya kan *gua sentiasa hampa jugak off lappy . arhh tension dohh . grr T__T ehh gua sempat tau buat award . hehek award untuk follower gua lahh . tak cantik . tapi comel . wahaha perasan gila nak mampus lu huda ==' okay nanti ai tepek dekat sini ;D


err okay sambung balik . then bagitau lahh mak ai kan yg tenet tuh bengong semacam . then tengok² , ehh tersalah cocok wayar daaa . aisehh man , maklum lahh gua pakai streamyx modem tuh . so setiap kali dah tak guna aku off , cabut wayar , tutup suis semua sebab nanti takut tiba² ada kilat ke petir , tak masal shott pulokk . so kalau nak guna tenet kena lahh pasang semua tuh kan .


sekali pagi tadi , eihh boleh pulak tersalah pasang wayar . erghh maklum lahh , malam tadi aku pening kepala . then makan ubat terus lalok . bangun pagik mamai² jea . HAHA ehh nak solat semua , nanti aku sambung lagik , bai :)

gua memang busy mengalahkan PM . hoho xD ehh maaf , bahasa campur2 and agak kasar . HAHA mahapp :)

0 comments:

Post a Comment