Saturday, July 31, 2010

semua acc aku deactive HAHA

ASSALAMUALAIKUM :))


hello . HAHA kan aku dah cakap aku nak post bebanyak hari nihh . err baru dua kan ? HAHA ingat tadi nak post lagik . tapi cuaca tidak mengizinkan *ape kena mengena dengan post ? ouhh aku surf internet kan guna streamyx . streamyx aku nihh pulak agak sensitip macam aku . memandangkan cuaca agak mendung , then dah bunyi guruh² bagai kilat petir semua keluar , so terpaksa lahh di off kan menatang alah streamyx tuh . faham ? :)


so just nak cakap , sudah deactive segala account yg aku ada . taknak lahh delete terus . macam kejam pulak kan ? HAHA . so sekarang ada blogg , twitter yg macam hell punya lambat nak load tuh dengan formspring sahaja . harap maklum :) kenapa ? ouhh , ada banyak sebab sebenarnya .


first , aku semakin jahanam bila on account myspace dan facebook . kenapa ? sebab KHAYAL T__T then , B O S A N T_________________T hari² aku online sensorang kau tau ? kawan² aku semua malas nak online . aku jea yg macam terlebih rajin online doplohpatjam ==' kalau lama² online sensorang mau gila aku kan ? kejadah nya nanti aku chat sensorang , komen sensorang T__T


lagipun aku macam nak focus dekat study . yelahh , kau taktau markah exam aku baru² nihh berapa . nyawa² ikan jelahh dohh . yess , i'm stupid lol T__T dahh lahh , macam penat jea . encik boyfie pulak takde kedid . iskk rindu dohhhhh :"( gelikan baca entri aku ? HAHA kau geli , ade aku kesah ? sekian :)

dapat besties baru ^^ later ai story okay :")

6 comments:

  1. Aww aww , siapakah minah yang menjadi besties baru awak tuh ? Adakah saya ? kah kah kah , bangga LOL

    ReplyDelete
  2. @Syafo

    holoh² nak bangga pulak dia . HAHA ;D

    ReplyDelete
  3. betui . online boleh menjahanamkan kita . miahahah
    sebabkan online ni la kita lalai nak study or wat homework .
    padahal homework byk gila kan .
    apa2 pon focus more on study keyh sebab tu satu2 nye benda yang takkan merugikan kita bila kita berjaya nanti.

    aja2 hwaiting ! =)

    ReplyDelete
  4. @PrincessKawaii

    a'ah tahu takpe . huda selalu lalai kalau online menalah ms dgn fb . tapi blogg tak pulak . hihik ;p okay huda akan fokusssss lepas nihh ;)

    ReplyDelete