Wednesday, August 11, 2010

mohd khairuddin , mak anda sangat celik IT hehh


ASSALAMUALAIKUM :))


ehem salam 1 ramadhan semua ;D puasa tak puasa tak ? siapa puasa gang dengan aku , sapa tak puasa err entahlah sebenarnya takde idea nih . err okay aku rasa ramai dah kot tengok video nih . HAHA sumpah kelakar gila . kau nak tengok tak ? bak aku tunjuk ehh ;)

video pertama


video kedua


video ketiga

 
HAHA dah tengok kan ? paling kelakar part mak dia tunjuk anime character tuh , KAH KAH sumpah mak dia memang celik IT betul xD okay pastu yg mak dia cakap ape BANGAU ehh ? HAHA aku tak hengat sangat . okay yg nih anak dia balas pulak ;D means MOHD KHAIRUDDIN lahh kan :)

MOHD KHAIRUDDIN's respons


LOL sindir nampak ;D okay aku taknak cakap apa² tapi aku just nak cakap , mak dia nih super caring dohh :D kalau aku jadik anak dia sumpah malu gila tapi ehh sweet dohh , comel pulak makcik tuh . ehem makcik , jadik mak mentua saya boleh ? makss , laki ai nak letak mana ? HAHA ;) 

makcik , lain kali pandang camera ehh , jangan pandang muka makcik sendirik dekat monitor tu :)

4 comments:

  1. Gah , Gah !
    Gile bapak kelaka , mase die tunjuk mainan .

    Tapi,
    Ni video yg di rancang kn ?

    ReplyDelete
  2. hahaa lawakk gilaa :DD

    tapi auuww sweet betooi mak die kann . ngehngeh :P

    ReplyDelete
  3. @Husna Brid Brid | HAHA tahu takpe , ehh iyer ke ? entah taktau pulak , ekekeke ;p

    ReplyDelete