Sunday, September 5, 2010

ego ego ego

ASSALAMUALAIKUM



yah selamat malam err dah pagi pun . takleh tidur lah taktahu kenapa . help me please ? dah lama aku takde masalah berat and sekarang nak muncul pulak ? sabar jelah . memang itu jeh yg aku boleh buat . aku nih pandai nasihat orang cakap sabar lah apalah tapi hakikat nya diri aku sendiri pun takleh sabar . 


takleh terima kenyataan . huh I wish I have a rainbow in my life :) macam dekat dalam gelas tuh . warna warni . aku nak life aku macam tuh boleh tak ? sebab sekarang aku rasa macam life aku hitam putih atau mungkin takde warna langsung . aku pun takpasti sebab aku bukan jenis yg nak DUDUK . TERMENUNG . MERENUNG . 


aku bukan jenis yg suka carik kesalahan sendirik . sebab aku tahu aku memang tak salah . HELL ! aku sebenarnya ego kan ? iyekan jeh kang aku belanja aiskrim . aku try untuk gelak dengan IKHLAS , tapi takleh . sebab apa ? aku pun taktahu . aku try untuk jadik kuat depan orang tapi hakikatnya aku lemah gilaaa :'(


aku cuba pendam semua benda sorang² tapi takleh sebab aku ego , nak bagitahu semua orang pasal masalah aku kalau boleh nak satu dunia tahu pasal masalah aku . nak orang simpati kat aku . hell kan ? lepas nih kalau boleh aku taknak bagitahu kau kau dan kau dah pasal masalah aku . tapi tetap takboleh sebab aku degil .


aku taksuka orang lain cerita² pasal BF aku kat aku . contoh macam ada sorang perempuan nih , dia memang banyak ahh kenangan dengan BF aku . okay senang cerita dia nih ex kepada BF aku . fine lah aku baik jeh dengan dia . then tadi cerita lah dia tahu yg BF aku nih memang suka main futsal lah amenda kan .


perasaan aku ? J E A L O U S ! gedik kan aku nak jealous ? benda kecik jeh aku nak besarkan . tuh ego namanya . taknak terima kenyataan yg ex dia tuh memang tahu lebih pasal BF aku daripada aku sendirik . aku taksuka perasaan macam tuh tahu tak ? erghhh T____T

entri aku kali nih memang emo

0 comments:

Post a Comment