Friday, September 3, 2010

selamat hari raya selamat hari cuti sekolah

ASSALAMUALAIKUM :)

*sekolah aku takpakai kapur barus dah , sekolah kau pun sama kan ?

hai selamat petang dan selamat hari raya maaf zahir batin ampun maaf di pinta andai terkasar bahasa terlanjur perahu boleh di tarik telanjur kata wang yg bakal anda miliki bakal lesap . ehh ehh spam raya dohh HAHA lepastu terus masuk pulak falsampah terhebat aku tuh ;D wehh rindu aku tak ? aku rindu gila dekat korang . dekat blog dan bloggers² sekalian <33


yeyehh aku cuti dua minggu . tapi takbest pun . sebab takleh raya sakan . yelahh lepas cuti ada PAT *peperiksaan akhir tahun so kena lah study mudy kan kang kalau fail hamek kau menangis tak berlagu raya nanti kang lagu mengusung jenazah pulak keluar aku taktahu haaa ;p wehh mulai hari nih aku taknak cerita benda buruk pasal tuttt boleh tak ?


aku nak taubat lagipun kan takbaik cakap benda takelok pasal tempat menuntut ilmu *ecehh tahulah bulan ramadhan okay ? so bak aku nak cakap , aku suka sekolah ku syurga ku tuh HAHA apahal macam kena paksa xD okay pagi tadi aku tak sahur wehh , kesian tak ? kesian kan anak pakcik ipin nih LOL HAHA gilaaa dohh takde lah pagi tadi aku bangun lambat


pukul 4.45 baru bangun lepastu nak tunggu bilik mandi lagik dah 15 minit nasib baik shower doh kalau guna baldi kuno nak mampus tuh taktahu lah kan dah lama dah aku pangg pangg bilik mandi tuh lepastu salahkan bilik mandi tuh padahal salah sendirik tak ke bongok namanya ? HAHA dah lama rasanya tak mengarut + mencarut + membebel dekat sini kan ?


yelah saya busy lahh sekarang harap maklum . busy mengalahkan mereka yg nak PMR PMR PMR dan SPM SPM SPM , takcaya tanyalah saya sure ke jalan yg benar ~ malam tadi lagik best doh dekat asrama . malam tadi takde PREP , so apa lagik packing lahh kan . lepastu time packing uh boleh pulak abang² + akak² senior pasang lagu raya sumpah spam dohh HAHA

terus macam semangat jeh kan nak packing barang pe semua hoho sangat terharu sambil menangis airmata bukan sebab menghiris bawang tetapi kerana mendengar lagu raya yg sangat syahdu hingga menitis kan airmata mereka² yg asalnya berjiwa kental akhirnya tumpas ditangan lagu itu sendiri . lihatlah betapa hebatnya sebuah lagu ituuuuu ~


dahlah penat sebenarnya nih tapi ku gagahkan juga diri ini demi meng-update blog tersayang wahaha jum tidur di bulan ramadhan , kan katanya tidur itu ibadah *ehh yeke ? iye kan jelahh ehh , okay selamat tinggal semua dan selamat bercuti-cuti serta bersenang-senangan ;)

6 comments:

  1. I can't imagine Huda nangis pasal lagu raya LOSER LOL HHAHAHA

    ReplyDelete
  2. selamat hari menghadapi PAT!
    hahaaaaa

    ReplyDelete
  3. yeyeii , hudaa dah update belog diaa . hehehee .

    silakan mencarut tiap2 hari ye ^^

    ReplyDelete
  4. @Cik Lilo| HAHA mane ade loser dohh hebat apa menangis kah kah

    ReplyDelete
  5. @Trah Wann

    okay tunggu carutan saya yg seterusnya tau ^^

    ReplyDelete