Wednesday, September 1, 2010

takut ~

ASSALAMUALAIKUM


ehem , gua kat sekolah nih :) tahu tak kenapa gua takut ? gua takut sekolah dapat detect blog gua . dah takde privacy nanti semua orang tahu T___T tapi gua gedik jugak nak bukak HAHA rindu tahu rindu dengan blog tersayang nihhh ;D hari nih hari rabu , gua pakai baju st john *kecoh nak tengok ? sory takleh sebab gua cantik sangat HAHA muntah ~


okay jumaat nih gua balik , weehuuu taksaabr doh . gua super homesick dekat sini . hoho okay doakan gua punya blog takdapat di detect okayyy ^^ terimasss . kalau di detect gak , gua tukar blog baru and terpaksa tinggalkan follower yg setia follow gua nihhhh <33



okay dah bosan , HAHA nanti hari jumaat kan gua dah cuti dua minggu , tunggu jelah update gua hari² kot KAH KAH mood sangap sekarang . okay assalamualaikum ;)

1 comment: