Monday, September 13, 2010

entry menyampah jangan baca lalala

ASSALAMUALAIKUM (:

*gua bukan nak cerita pasal hanger yahh*

hello selamat pagi eh selamat malam haha gua dekat KKB . nasib baik abang aku nih bijak laksana macam adik dia nih bawak lappy tersayang boleh lah gua online hahaha sengal . bertambah bagus bilaa dekat rumah makcik gua nih ade streamyx boleh lah online sampai mati wakaka


takde benda nak cakap . just happy to be a single lady ehh bukan single girl (?) haha macam pelik tapi itu kenyataan . gua belum lady lagik masih girl lololo :P heee jealous lah abang aku nak ajak sepupu gua pergi midnight entah ape benda entah kat Kepong .


for sure lah tak ajak aku kan sebab aku budak² lagik dorang semua dah besar gedabak . isk isk aku kat sini macam dipinggirkan lah gilaa :( haha menyampah aku nak touching nih dah lah penat gilaa tahu 2 jam setengah terperuk dalam kereta berprestasi tinggi *poyossss


so its time for me to rest my err diri kot entah ape aku mengarut . haha okay lah senget² sekalian , bai <3

shoutbox dah remove aman dunia takpayah nak jealous lagik yah budak ! 

2 comments:

  1. huda,huda sekolah mana ek?,hani sekolah kt kawasan KKB juga

    ReplyDelete
  2. @Hanietwisties
    uhh huda sekolah kuala selangor lah . ouh yeke ? kat kkb nih rumah makcik huda lah sayang :)

    ReplyDelete