Sunday, September 12, 2010

tutorial : double underline

ASSALAMUALAIKUM (:

ehem mari belajar lagik . yah ini tuto ketiga saya yeah murid² sila menyampah haha . tau tak apa benda double underline tu ? fine , tengok dekat assalamualaikum atas tuh , bawah dia ada garisan kan ? double kan ? takde ? sah kau kena pergi check doktor , mata kau dah rosak tu . okay tadi ada orang request tuto double underline nih kat formspring .

bagus , dia memahami aku . aku suh tanya kat formsrping , memang dia ikut . good <3 heee tapi taktau pulak siapa sebab dia tak bagik link . heh heh lain kali bagi link okay , senang sikit aku nak tengok jadik ke tak kau buat tu . okay ? jomlah start , kepala aku dah pening nih

design > edit html > ctrl + f
/* Header
dah jumpa ? okay copy code bawah nih then paste dekat atas /* Header tau (:


u {










text-decoration:underline; border-bottom: 2px double #000000;} 


yg colour tu macam biasa , kau boleh tukar . untuk code colour , refer > sini < lepastu save . then pergi new post then tulis apa² yg kau nak . pastu highlight then klik kat bendalah macam dalam gambar nih okay >


*picit kalau rabun macam aku*

then jadik lah double underline macam gua tu (: okay dah jadik nanti inform . kalau tak jadik bagitau jugak tau ^^ credit to usna comel (;

0 comments:

Post a Comment