Sunday, September 12, 2010

nak remove shoutbox lahh senget-senget sekalian

ASSALAMUALAIKUM :)


*motif ? sesaja tunjuk bontot orangg :D

ehehh lamakan gua tak hupdate ? 3 hari , lama kot . heee lepas nih lagik lama , 3 minggu aku tak update . lantak situ ! HAHA tapi mesti aku update jugak sikit² kan , lololo mane boleh biarkan blog tersayang nih terbengkalai kan kan kan ? :P


okay nak cakap apa lagik ? lupa dah , haa err aku raya kat kampung dua hari jehh , sungguh bosan yahh kawan² . makcik aku takhabis² perli pasal aku dan asrama heh hehh ==' mak aku pun sama , haihh tahulah baru first time duduk asrama , makcik dengan mak gua pulak yg over


haha pelik betul T___T hoyeah lepastu hari nih aku pergi Perak pulak kan nak beraya rumah makcik gua yg tercampak hoho semua belah abah (: belah mak takleh sebab semua dekat KL lah , Klang lah macam² lahh takbest kot beraya kat bandar ;D


besok pulak lepas mak aku balik kerja , kitorang nak pergi rumah makcik aku suka perli gua tuh haha dekat Ampang Pecah , Kuala Kubu Bharu . so , ada sesapa duduk situ ? bak cakap , nanti aku datang beraya and make sure , doploh hengget siap dalam poket xD


haha aku pergi dengan mak and abang aku jeh . sampai hari selasa jelah lepastu ada abang mak aku kot entah lah siapa malas nak kesah nak datang rumah err nak beraya lah kan takkan nak tumpang berak pulak kat tandas awam pun boleh sukahati kau lah nak berak berapa kilo *euwwwww


wakaka senget dah minah nih mulalah dengan kejijikan dia :P heh heh ==' okay tengok title balik , kita dah terpesong jauh nih haha okay gua rasa macam nak remove lah shoutbox tu heee malas dah nak guna shoutbox


tengok macam kak aiza nih elok jeh takguna shoutbox boleh jeh hidup blog dia tuh wahaha gilaaa ==' okay kalau ada apa² just inform dekat > KAUNTER PERTANYAAN < nih okay jangan risau , pasti akan dilayan (;


*can't you see that I'm the one who understand you been here all along so why can't you see me , you belong with me , you belong with me ehh ehh tersalah pulak terus masuk lagu taylor swift si comel nih haha actually nak cakap *can't you see that I'm using the old font ? yahh Imishhaa <33

hidup gua makin tenang sekarang (':

0 comments:

Post a Comment