Thursday, September 9, 2010

takbest meratapi perpisahan *ecehh

ASSALAMUALAIKUM :)

hai selamat petang semuaa ^^ hoyeah harinih dah 3 kali aku post entry . wakaka kan aku dah cakap , cuti nih memang aku nak hupdate jehh kerja nyaa kan HAHA :) lupakan entry sebelum nihh boleh tak ? HAHA segan pulakk kan feeling taktentu pasal T___T 

let bygone be bygone . jangan gedik² nak refresh benda yg samaa nak menyesal pun takgunaa benda dah jadik kan ? lololo okay di kesempatan ini *ecehh aku nak ucap SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN :) mood nak rayaa gua membuakk² ehehh . besok dah raya ! bapak best :D harap² raya kali nih boleh buat gua bahagiaa ;D 

HAHA tahu tak ? tahun lepas gua raya sumpah best gilaa weh ^^ yelah , time tuh kitorang dah lepas UPSR so boleh lah enjoy gila nak mati ;D kau nak buat apa pun buat lah jangan buat dajal sudah lah kan nanti kena err apa wehh ? haa sumpah dengan orang yg kau buat dajal tu tahu lah aku taknak jawabkan kau jawablah sendirikk *tetibaa

lepastu kitorang siap buat baraan raya lagik wehh sumpah best gilaa nak mati wa cakap lu ~ kejap , tahu tak baraan tu apa ? baraan tu kira macam kau dengan member² kau ke sesapa ke yg penting ramai² lah kan pergi beraya sama² dekat rumah sipolan sipolan nihh weeehuuuu dapat beraya sesama pun dah best lagik lah time tuh takyah pikir pasal periksaa

kau bayangkan lah betapa riang nyaa kami tahun lepas ekekeke ;p tapi tahun nih takbest sangat kot sebab PAT tak lepas lagik takleh lah nak raya sakan , hehh hehh ==' tapi takpelah kami tetap sabar :P lagipun nanti hari rabu , raya keenam kot taksilap , cikgu tersayang *guru kelas lahh masa darjah 4 sampai darjah 6 kitorang nak buat open housee ~

hikk senangnya dalam hati dapat berlaki tigaa *LOL tersalah pulak senangnya dalam hati dapat jumpaa teacherr :D gila lah hai kau nih minah wakaka raya punya viruss okay nak cakap , sorry tahu kalau gua macam ada buat salah sepanjang kita kenal ke kawan ke apa ke kan , hikhik kalau ada jarum yg patah , jangan buang bersama kain ehh entah aku taktau pun HAHA

okay lastly , SELAMAT HARI RAYA lagik sekali tahu ^^ ampun maaf dipintaaa :P halalkan makan minum gua dekat blog lu orang yahh ;D halalkan jugak award segala yg gua cilok dari blog korang wakaka marilah kita bermaaf²an sesama umat Islam lolololo :)

1 comment: