Monday, September 27, 2010

tension duduk sini

ASSALAMUALAIKUM :)

hello ;) lama kan tak update? kau kira lah berapa hari ;p okay fine seminggu lebih jugak kot au tak update . sumpah busy gila aku kat sini . dah ar tension gila nak mati . pfftt T__________T tolong lahh , gua nak balik dohh. tau tak macam² jadik seminggu nehh . arhh tension siak² =='


nak aku cerita sekarang ke ? nanti lah ehh . tunggu aku balik jumaat nehh okay (; jangan risa , saya sihat kat sini lalalala *siapa yg tanya entah gua rindu doh dekat ainnur <3 rindu gilaaaa nak mati lah haha . jom mencarut bersama² :P takelok lah senget mencarut wakaka


satu jeh aku nak cakap , aku kat sini TENSION gila wehh . nak tahu kenapa? kau tunggu lah jumaat nanti aku story mory yahh kat korang . hoho dah lah takleh bukak facebook langsung kat sini . lagik lah tension . dah seminggu lebih aku tak online facebook . wahh rindu kawan facebook . HAHA ;D


okay sekarang pukul 2.01 p.m , pukul 2.10 kena blahh dah . urghh ==' gonna miss you ;p and sorry , soalan kat formspring dah berlambak taktau bila nak jawab haha dah lah bai semuaaaa <3 *kecewa bilaa tengok shoutbox di spam ==' jangan spam yah akak² , abang² sekalian :)

kalau aku cakap aku rindu someone cemana ? 

0 comments:

Post a Comment