Sunday, September 19, 2010

balik asrama macam nak pergi mati

ASSALAMUALAIKUM :)
*mari jual muka bersama²*

jom gelak dulu HAHAAHAHAHAHAHA *senget serious wehh aku nak pergi asrama jeh pun tapi perasaan aku macam nak pergi mati siap wish jaga blog aku leklok lah pastu take care pe semua padahal 2 minggu lagik or 3 minggu lagik aku balik lah bukan nya setahun pun haha bila fikir balik macam galak pulak lah kan wakaka =='


haha paling takleh blah ade lah sorang budak nih kan , fine lah dia gelarkan asrama tu PENJARA T____T hahh aku taksuka sebenarnya gelarkan asrama tu penjara lah ape lah takelokkkk ;p okay dia boleh buat status > hurmm harinihh last aku online facebook , myspace , tagged etc < aku baca pun ya Allah rasa macam nak haktuih kat orang tu


*dengki sangat pahal aku nehh? haha pastu aku tengok minggu depan dia dah balik rumah , hahh online je lagik macam bangang jeh status dia haritu hahaha pastu besoknya , dah nak balik asrama dia buat lagik status yg sama wakaka aku malas nak follow dah aku biar jelah ;D


kelakar gila kot bagi aku :P *ehh gua pun pernah buat dulu haha yah I admit , memang aku pun pernah buat status macam tu tp bila fikir balik , apahal tebiat gila nak mati entah aku buat status macam tu . haha terus taubat aku =='


fine , kejap lagik dah nak gerakk , ingat , jaga blog aku leklok tau . harinih last aku online pas nih aku dah balik asrama , aku mintak tolong sangat² jagakan blog aku . okay ? lepastu blablabla *panggg ! haha hambekk gedik sangat buat statement macam tuh pahal ? T___________T okay dah lahh bai semua <3

kalau ada orang copy blog aku , hentam jehh tau HAHAHAHA :D

0 comments:

Post a Comment