Friday, October 15, 2010

blog akan menjadi buruk. harap maklum.

ASSALAMUALAIKUM

fine, takde senyum. sebab aku memang tengah super sedih nih :'( bukan sebab boyfriend ==' sebab orang yg aku sayang dah pergi meninggalkan aku ;( siapa? ouh pakcik aku yg tersayang :'/ dia dgn family dia jaga aku masa kecik wehh. pastu kalau raya jeh, kitorang mesti raya sesama. sampai orang lain pun kata aku nehh anak dia :') tp memang dia dgn family dia, aku dah anggap macam parents aku sendirik (;

pakcik aku, dia meninggal bila entah aku pun taktau. aku baru tahu semalam, masa mak aku melawat aku kat sekolah. serious terkejut, aku terus nangis :'( tp paling sadis, aku menangis bukan orang lain tahu pun. orang lain bukan kesah pun. kan korang? siapa? korang lahh, yg baca blog aku nehh tanpa izin aku >.< siapa yg makan cili terasalah pedasnya kan. takkan kau makan cili orang lain pulak yg rasa pedasnya.


fine, malas nak cakap banyak. act entry neh ditaip pada hari Isnin, tp terpaksa publish hari jumaat atas sebab yg TAK MUNASABAH LANGSUNG >.< satu aku nak cakap dekat korang, blogger okay (; aku takmarah kat korang pun, dekat orang lain. and dorang BUKAN BLOGGERS :) okay nak cakap, aku rasa macam aku menumpang di blog sendiri. kau faham tak apa aku cakap?


means, kalau aku nak bukak blog pun kena senyap2, sorok2, bapak bosan tahu ==' tahu tak sebab apa? takyah tahulah, aku malas nak bagitahu T________T so, tengok lah nanti, gua nak tukar url. orang yg terdekat jehh tahu apa url baru aku. faham tak? yg TERDEKAT sahajaa! *bapak emo nyahh ergh dahlah, penat. hari2 menangis, kau ingat best lah? huh loser doh menangis hari2 ;D


tengok tajuk. yahh, since nanti nak tukar url, semua sekali aku nak tukar. blog neh akan menjadik super buruk. jangan kutuk sebab telinga aku sakit bilaa dengar. got it?


berhenti stalk blog neh, tolong lahh wehh T___________T

0 comments:

Post a Comment