Saturday, October 16, 2010

lega bila dapat lepas dari manusia sakai itu

ASSALAMUALAIKUM (;


hai selamat malam (: lama kan aku tak bagi senyuman tu? well, bila masalah dah pergi, datang lah senyuman. bila masalah datang, pergilah senyuman ;) adatlah babe, yg pergi tetap pergi. yg datang akan teruskan perjalanan nya. tak kesah lah ape pun, pasti ada tujuan nya sendiri. babe, aku macam mengarut kan? haha biasalah, gua tulis pakai hati. takpakai otak. macam tulah blogger hebat ;D


malam nih taknak cakap banyak sebab mata agak dah stim gila neh. nak tidur tp takleh tidur. macam² jadiklah babe. tension betul aku. kau bayangkan, semua benda aku nak hilang. sampai berus dengan BREEZE pun dia nak cilok jugak. bongok betul lah siapa yg hambek tu. miskin sangat ke? urgh, kalau ye pun, mintaklah kat aku. takyah lah sampai curik, sekarang aku dah takde benda nak cuci baju dengan apa.


sakai lah kau neh manusia. haihh ==' dah lah, lupakan. btw, semua tanya kenapa aku tukar url. sebabnya, aku rasa macam entahlah. sesaje jeh kot nak tukar *padahal jangan tanya lagik dah. aku taksuka nak jawab T_____T btw, dengar pape tak? yeah, aku suka lagu tuh :) thanks too wany sebab dia bagitau tajuk lagu tuh. aww, dah lama aku carik akhirnya jumpa jugak. you sesuai jadik life guard I lah wanyy xD


aku tak sihat neh. sakit tekak. lepastu selsema T___________T argh sumpah taktahan. lagik² time nak bersin tp takleh nak bersin. kau faham kan macam mana sakai nyaa kalau kita tak terbersin. macam kau nak berak, tp tak terberak. apa kau rasa? sakai kan? haa macam tulah aku rasa. haha anyway, aku harap bila aku dah tukar url neh, takde lah BUDAK SEKOLAH AKU stalk blog aku lepastu kecoh satu batch >.<


it's my privacy and you don't even have the right on it! take note please. okay? dah, penat sangat. seminggu neh aku menangis jeh kau tahu tak? macam² jadik dalam masa seminggu aku kat asrama. takbest gila tahu? okay, bai all <33

0 comments:

Post a Comment