Sunday, October 17, 2010

url baru nehh buat aku kembang lah dohh

ASSALAMUALAIKUM :)



hello babe <3 dah malam neh. tidur lahh. online jehh :D okay hari neh takde benda sangat pun. just pagi tadi text him and getting better with him :) hoping that he will changed (; btw that's not what I'm gonna tell you. it's about my new url. agak berbelit. aku tahu, budak neh pun dah cakap. haha sorry lah tp aku sukaa url macam tuh. kalau you taksuka, salahkan budak sekolah gua yg macam pundekkk tuh ;D


lagi satu, ramai puji url baru nehh. haha terimass okayy :'D saya hargai pujian anda :P okay nothing much to say actually. just wanna say thank you for who supporting me since my first time blogging *bongoknya ayat aku nak cakap nehh, followers dah 400 :D bapak lah batak gilaa aku. haha lepaklah babe, kecoh lah kau ;D okay nak cakap apa lagikkkkk? ouh besok saya pulang ke rahmatullah asrama, silaa ratapi pemergianku


bapak lah bosannn ==' nanti hari ahad minggu depan naik dorm senior kot. means kitorang berpecah lah kan then duduk satu dorm dengan senior. urghh, takuttt T_____________T fyi, form 1 yg sekarang neh takduduk dengan senior lagik. and it's the first time in that school. aku pun taktau kenapa. mampus lah, kesah pulak aku kan? 


wehhhhhh, 8 haribulan nihh gua final exam. takut gilaa kot. aku nak naik kelas lah sebab sekarang aku kelas yg last sekali. haha betapa bodohnya budak nehh ==' silaa clap for her *clapping* kau rasa aku banyak mengarut tak dekat blog neh? haha mampus lahhhh :P dah lah wehh, penat gila merepek sorang² kat sini. lain kali pulak ehh. btw wish me luck for my final exam <33 till here, bai all :)

thanks followers, Iheartyou <33

0 comments:

Post a Comment