Sunday, November 7, 2010

bencinyaa dengan hari ahad grrr

ASSALAMUALAIKUM :)

Grr grr taksukaa nya hari ahad damn damn betul, sobs sobs. Tau kenapa aku taksuka? Ouh sebab hari ahad merupakan hari yg lazim untuk aku pulang ke hell grr T__________T Mak aku nak hantar cepat² jea ouh, konon takut jammed padahal jealous aku asek online. Haha sama jea macam abang aku tuh, grrr like mother like son ==' Dahlah nanti naik dorm senior. Iskk

Lagik lahh parah den nak lalui nyaa, damn lagik sekali! Pikir best duduk dengan senior? Kalau dapat senior yg baik, best lahh. Kalau dapat yg pelik² cemana pulak? For sure lahh takbest kan? Wuhh nasib baik dah nak cuti, takde laa terseksa sangat. Tapi tahun depan lagik lahh lama duduk dengan senior, grrr. Okay doakan gua dapat senior yg baik² tau

Lepastu dapat locker besar plus² katil bawah, wuuuu. Rumah kitorang, satria. And dorang kata, Satria punyaa dorm semua besar dekat aras 3, kecuali dorm Cempaka. Wuhuu taknakk cempaka >.< Okay my mum dah marah², so meet again on 16th Nov :) Taklama lagik dongg ;D Okay bai <33

0 comments:

Post a Comment