Saturday, November 13, 2010

what the F word

ASSALAMUALAIKUM :)

Hai ;D Okay I'm home and again, I'm lovin't :D Dapat balik awal babe, yuhuuu :P Tp boring sebab dapat banyak KCT *kerja cuti terancang bapak lahh best gilaa kot dapat KCT yg macam what the F word tuh hahahahaha ==' So nothing much to say . just hati nehh tengah err takut , risau , semua ada ouhh pfftt betul T_____T

Kenapa ? Ask me , PRIVATELY okay . Siapa yg ada my face-the-book tu kalau nak tanya , tanyalah . Haha kalau taknak sudah , kesah pulak gua en ? Okay malas betul lah nak buat KCT yg berlambak tu . Damn betul taksukaanyaa I nyahhh ==' Bak tolong gua buat KCT , nanti gua belanja you aiskrim dalam fridge sendiri

Nak cakap sikit , you yg tengah baca blog I nehh . Yaa you lahh . Yg tengah sengih² baca nehh , haha . Kenapa visitor blog gua dah takramai babe ? Tau tak gua touching gilaa sampai malas nak update . Sebab tulahh baru harinih gua update . Gua balik semalam petang , tp malas nak update . Takde mood , siapa yg buat ? You lahh yg tengah sengih² macam kerang wangi nehh haha :)

Takpelah kalau you dah boring dengan blog I , bagitau dekat chatbox ehh ? Kalau ramai yg kata boring , nanti I privatekan blog nehh forever and ever *ecehh I serious tau jangan ingat I memain pulak , sunat karang xD Takcaya I touching ? Tanya akak very the comelss nehh . Kan kak ? Hihi dahlah , nak solat , tenangkan hati yg lara nehh . Then nak tidur balik

Penat pagi tadi hangout dengan besties tersayang <3 Nasib baik I sayang dia , kalau tak jangan harap I nak keluar pepagi buta tuh , kuangg3 ;D Okay , toodleesss :)

0 comments:

Post a Comment