Sunday, November 14, 2010

rasa macam dah malas nak online

ASSALAMUALAIKUM :)

*ClapClap* Maybe macam tulah yg mak aku akan buat bilaa tengok tajuk aku . Ahh damn betul , haha ==' Tp memang betul pun . Rasa macam dah malas nak online macam selalu . Yelah , bosan kot asek online jea . Lagik² bila dekat face-the-book yg macam entah pape tu enn . Bukan ada orang tegur pfftt sungguh bosan yahh kalau begitu T___T

Mata aku sekarang melekat dekat TV jehh , kuang33 ;p Pagi² bangun terus tengok Astro . Kalau tak dulu , biasanyaa bangun² jehh lappy nehh aku jahanam kan dengan rakus sekali *kan Sari ? Winkwink ^^ Haha tp tu dulu . Lagikpun , sekarang KCT aku berlambak gila kau tahu ? So aku kenaa siapkan . Kalau taksiap , siaplah kau kena jumpa Bonda pengetua 'tersayang' =='

Susah betul . Sikit² Bonda , sikit² Bonda . Aduhh bonda aku pun takmacam tuh pfftt betul T___________T Takpelah , nasib baik tahun depan Bonda dah nak pencen , hihi sukanyaa kami xD Okay , kalau aku online blog pun taktengok shoutmix sangat sebab B O S A N ==' Haha masalah doh aku neh suka sangat mengeluh . Aduhhh ;p Okay lah , nak buat KCT sikit , lepastu layan lah apa² yg patut . Bai awak <3

0 comments:

Post a Comment