Monday, November 22, 2010

big thanks to aidaa si comel

ASSALAMUALAIKUM :)
*again*

Hai semua selamat err sekarang dah pukul 2 so petang lah kan . Okay aida bagi gua tag , so kenalah buat kalau tak nanti dia merajuk susah ai nyahh nak pujuk dia balik , wakaka . Thanks aidaa :) Ouh nak cerita sikit pasal aida , dia merupakan lepasan pmr yah er good luck okay untuk result banggakan huda tau awakk *familiar dah ayat aku

Okay berhenti sekarang . Nahh tagg >

apa benda paling penting dalam hidup anda?
Lappy <3

benda terakhir korang beli pakai duit sendiri?
T-shirt comel :)

dimana tempat perkahwinan dan apa tema perkahwinan korang?
Prefer dewan , garden theme :'D

adakah korang sedang bercinta sekarang?
It's complicated =='

berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
Selama mungkin (;

novel/buku/majalah terakhir yang korang beli?
Novel Saat Kau Hadir + Yang Sebenarnyaa *best derr

 antara mak ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
Ibuu <3

namakan orang yang betul-betul korang nak jumpa dalam hidup korang?
Hilary Duff <3 awhhh

 adakah korang basuh baju korang sendiri?
Nope , mak guaa , hihi

di manakah tempat yang betul-betul korang nak pergi?
Tempat yg banyak bunga lavender pleasee :')

pilih salah satu, peluk atau cium?
Peluk lah ngengg , cium takbest gahaaa

beritahu 3 benda tentang orang yang tag anda?
Comel , baik , friendly :)

5 lagu yang korang suka and selalu dengar?
Semua lagu jiwang gua sukaa dengar (; Ouh sekarang gua addict dengan Maher Zain <33

5 blogger yang dipertanggungjawabkan untuk jawab tag ini ?
Haa malasnyaaa , erm aku tag sesapa yg nak lah eh . Aku tau takramai yg suka buat tag , haha

0 comments:

Post a Comment