Sunday, November 21, 2010

kids & baby photo contest

Assalamualaikum :)

Heyyloo <3 Err actually tengah sakit perut teramat nih , taktau kenapa . Tp kena jugak buat tag nih , nanti mereka² marah dan kecewa dengan saya *okay mengarut So nahh contest aku join . Kau pun kena join jugak tau kalau tak aku sembelih kau


1.  mesti menjadi follower blog kedua saya. http://sweetlikekisses.blogspot.com done
2. mesti tag kepada 8 orang maksimum.tidak boleh kurang.dan bila anda telah tag anda mesti inform pada kawan anda yang mereka telah ditag done
3. letakkan banner contest di sidebar anda. done
4.  mesti sertakan satu gambar.tidak kisah gambar anda zaman baby,zaman anda budak budak,gambar adik anda,gambar anak anda,gambar anak saudara anda. done
5. hantar link entry anda didalam kotak komen entry contest done
6.mesti mulakan title entry dengan nama contest. done
7. wajib diberitahu didalam entry tentang contest ini dan hadiah yang bakal diberi kepada pemenang done


Yes , bukan anak buah . Saudara :) Nama dia Muhammad Arfan Danish . Haiyoo panjang betul nama ==' Dia comel kan ? Macam kakak ini , haha xD Tengok , bertambah comel dengan dutchlady dia . Alololo <3 Actually takkesah pun menang ke tak en , sebab join pun sesaje . Tp mestilah nak menang kan , tp takkesah pun *ehh ayat keling Okay macam panjang sangat jea penutup aku duhh over pulak minah nih pang pang

Nahh , aku tag mereka 

 mya

Wajib buat , kalau takk siaplah . Taknak follow korang dahh *eleh gedik pulak pang pang lagik


Thanks fieqa + ogy :)

0 comments:

Post a Comment