Monday, November 29, 2010

holiday #1

ASSALAMUALAIKUM :)

Oh just forget about last night . I'm on my bad mood , so that's what happen (; So , wanna know about my holiday ? Haha kalau nak , duduk diam² . Baca . Jangan banyak complain ;D Okay , first² gua gerak pukul 8 pagi , then pergi Kuala Perlis . Oh jauh derr , 8 jam kot dari rumah aku . Haha redha jelah aku dekat belakang . Nasib baik kat belakang tu aku sorang , abang aku takikut . Dia kerja :D

So baring² jelah kan siap bawak bantal segala kat belakang tuh , hahaha semangat betul . Pastu berhenti jap kat R&R Gurun , Kedah . Solat , makan pe semuaa . Oh ya time tu boleh pulak kan ada promosi sim card free . Haha tp celcom , alah lantak lah kan asalkan free ;D Gua ambek satu , err untuk budak² bawah 25 tahun yeaa kakak² abang² :P

Pastu gerakk lah , takde berhenti² dah sebab dah jamaaa' kan solat Zohor dgn Asar :) Okay mulaa² ingat nak stay Kuala Perlis kejap haritu , besoknya baru gerak Langkawi . Tp tetibe ada kawan ibu ajak menyeberang terus kan , takyah tunggu besok buang karenn jea . So , ibu gua pun on jelah kan , hihi . Dapatlah jugak lame kan dekat Langkawi , orang lain 3 hari 2 malam , gua 4 hari 3 malam :D

Then pergilah terus Jeti Kuala Perlis enn , dapat tiket terus naik feri . Ha kau tahu tak time dekat dalam feri tu ada mamat nih usha gua jea kan , aku pun terus macam err apahal mamat nih kan . Kalau aku cakap sikit dgn ibu aku , dia terus pandang belakang . Nak ape derr ==' Sedap sangat ke suara aku ? Hahahahaha perasannnnn xD Lelama gua boring , gua tengok tepi jelah . Tepi tu laut hamek kau aku layan feeling kat situ jugak ;D

Dekat 1 jam jugak lah kan nak sampai Jeti Langkawi . Then dah sampai jea gua terus macam wahh Langkawi , here I come *ceh ayat nak market jugak Lepastu amek kereta sewa , then gerak pergi KONDO ISTANA . Alahai nama nak best jea sekali masuk dalam , haahh hambek kau . Aku taknak cakap lah , tp renungkan 'Don't judge a book by it's cover' Haa faham² kan lahh yeaa 

Oh lagi satu , banyak betul aku nak complain nih . Kereta sewa tu kereta Kancil aww , ya Allah aku cakap , sekali masuk nahh bau semerbak menusuk ke hidung guaa T___________T Busuk yaa amatt , haha aku pun taktau entah ada ikan busuk ke hape kan tp takpe lah dah tu rezeki gua redha jea lagikkk xD Okay so KONDO ISTANA tu apartment kan ? Oh gua dah lemah dah bila ibu cakap kita nak duduk apartment =='

Taksyok gila banyak bilikkkkk . Sobs sobs takpe , redha lagik ;D Oh pastu rehat² kejap en then keluar makan . Pastu balik bilik , tidur lahh ~ Sambung besok pulak okay ;) Anyway lupa nak cakap , holiday nih pejabat ibu saya yg sponsor . Hihi bukan sendirian berhad punya yaa :D Sebab tulah ibu saya nak pergi sana , kalau tak jangan haraplah . Saya bukan kaya pun , mahal lah :')

Oh and , hari fisrt aku tak ambek banyak pun gambar . Haha so dengan hanya berbekalkan handphone w995 yg mempunyai camera 8.1 megapixel neh kan *oh markettttt , nih jea gua dapat untuk first day (;

 Ibu guaa <33
like mother like daughter tak ? hahaha
 oh dalam bilik otw nak pergi makan :)

will be continued ~

0 comments:

Post a Comment