Wednesday, December 1, 2010

holiday #2

ASSALAMUALAIKUM :)
oh saje nak jaja gambar saudara gua , comel kan macam aku ? hahaha

Hola , oh sorry gila semalam takhupdate sebab er lappy gua buat hal lagik kan macam mintak kaki jea pfft betul ==' Oh yea sambung cerita holiday aku boleh kan ? Okay so second day aku dah eksaited kan haha yelah harinih baru kami nak berjoli hoho so first sekali pergi survey jalan dulu dengan kancil busuk tu hahaha sakai T___T

Okay dah tau jalan nak pergi sana sini sinun barulah pergi er pergi mana ? Oh pergi HELANG . Haha alah tempat yg ada Helang tulah aduh haha okay dekat dengan Jeti Langkawi :) So amek gambar sikit pastu blah , oh taktahan lelame sebab tengah panas kan . Pastu balik bilik sebab ibu nak tengok cerita Alissa . Haha mummy gua taknak miss cerita tu ceitt

Okay petang tu gerak Padang Matsirat pulak . Oh bukan padang yg main sepak² bola tu yea , nih padang lain . Kat situ ada BERAS TERBAKAR hahaha yg ni aku musykil betul , setakat beras terbakar pun nak jadikkan sejarah hahah okay maybe ade sebab lain aku taktau pun malas nak tau haha aku bukan suka sangat sejarah derr =='

Haa part nih aku sukaa . Pergi CABLE CAR oh sukanyaa haha mula² ingat nak pergi TELAGA TUJUH sebab tengok dekat Map tu macam cantik jea kan tempat tu last² melencong kejap gi cable car , hihi . Ibu takut nak naik tp aku paksa jugak kan yelah dah sampai rugi laa weh :D Kat atas tu sumpah best , yelaa first time pun naik cable car en , heee

So nak batak kejap , GUA MASUK AWAN WEEHHH hahahaha sumpah loser T__T Eh tak loser pun actually , hebat lah kan ? Hoho oh sampai atas tudung gua dah sakai , angin banyak la . So sorry kalau taksuka tengok muka gua dengan tudung yg sakai tu . Okay dah habis cable car , ade lagik setengah jam sebelum pukul 7 , so pergi telaga tujuh kejap .

Sekali sampai dia dah tutup , ceit buang masa jaa . Ahaa ibu cakap lah nak pergi besok , aku terus TAKNAK LAH BANYAK MONYET NANTI DIA NGORAT ADIK susah Mr. Bunkface *oh yg belakang tu aku tambah sendirik hahahhaa sumpah cakap banyak gila monyet er kera ke ? Eh entahlah aku taknak tahu . Pastu balik laa , dah penat sangat . Okay tu cerita untuk harinih .

Err besok cerita seterusnya pulak yah , aku dah penat tadi baru lepas balik HANGOUT haha babaaaaaaai <3


GAMBAR TAKDOK SORRY SALAHKAN LAPTOP GUA YG DAH NAZAK NIH

0 comments:

Post a Comment