Tuesday, November 2, 2010

holiday is cool

ASSALAMUALAIKUM :)


Mak saya cakap STARBUCK itu haram. Betul ke? Okay lupakan. So how? Hidup tanpa post dari aku for 2 weeks, haha. Mesti best kan babe? Memanglah, kalau aku post pun merepek jeh lebih. Betul tak? Okay lupakan lagi sekali. Aku cuti neh babe, yelah DEEPAVALI kan? Start harinih sampai hari ahad nanti dah kena balik asrama. Wohh even macam sekejap tapi bersyukur doh <33


Kalau tak kan aku dua hari jeh dekat rumah. Heee actually kat sekolah takde air ouh, so lagik menguatkan alasan untuk kami pulang ke rumah. Thanks bonda, sayang bonda <3 *betul ke aku yg taip neh? Okay baru jeh lepas habis PAT. Sumpah best ouh. Kami last exam semalam. Weehuu terima kasih lagi sekali bonda. Kami bebas sekarang. Ececece padahal tahun depan sekolah lagik ouh. Ahh takbest ~


Okay lupakan pasal tahun depan, kita cerita pasal sekarang okay. Jangan tension kan diri anda dengan benda yg belum pasti lagi kebenarannya dan kesahihannya. Wahh pakar motivasi takbertauliah dah sampai. Tunduk hormat sekarang *BOW* Okay dah berhenti mengarut. So harinih dah dapat dua paper. Sangat MEMUASKAN. Haha harap faham maksud tersirat aku.


MATHS dapat 79 B ouhh. Satu jea lagik nak dapat A, heshh. Tapi takpe, highest dalam kelas :D ALHAMDULILLAH :) Tahu kenapa highest? Sebab aku kan kelas last. Faham² jelah kami punya otak macam mana kan ;D Then SCIENCE, 60. B jugak ehh? ke C? Entahlah, yg pasti I'm not the highest. HAHA hebat ~


So kesimpulannya, takde A lagik ouhh. Wahh tension nyaa sayaaa ;D grrr nak naik kelas ouh tahun depan. Dapat masuk kelas MUTIARA pun jadik lahh. FYI, itu kelas kedua terakhir. Haha nak masuk kelas first dengan second takboleh sebab gua amek ERT. So boleh naik kelas sampai INTAN jeh. Ketiga last. Okay sangat hampa.


Hoyeah harinih cuti, hihi :D so boleh lah online 24 jam ;D Babe, online itu hebat ~ Kan? Hihi. Wehh, aku nak solat. Banyakkan ibadah, kiamat nak dekat. Wuuu seram ~ BTW, sorry tahu sebab takleh nak balas SEMUA message yg korang tinggalkan dekat shoutmix. Penat ouh, lagipun malas. Hihik :P Okay sambung malam karang pulak okay. I'm online blogging :) BAI <3

Pray for my PAT result 10

BONDA is my bonda pengetua :) 

0 comments:

Post a Comment