Sunday, December 19, 2010

Oleh sebab terlalu benci terhadap budak tadika

ASSALAMUALAIKUM :)

Maka , jadilah gambar ni

\/

\/

\/

\/

\/

\/

\/

\/

\/

\/

\/

\/

\/

\/

\/


Huahuahuahuahuahua nak tercirit aku baca . Naaahh , bukan sebab ayat tu lawak . Sebab dia terlalu annoying dengan budak tadika² ni sampai sanggup buat gambar tu special untuk dorang . Ohmaii so budak tadika , you've to thanks her . Oh takhengat pulak siapa . Well , jumpa dekat weheartit . Haha huda nampak jee terus save :D Lihatlah betapa semangatnyaa hudaa -.-

More story about budak tadika . Or refer mineee (; 

8 comments:

  1. HAHA adik wani tu pun tulis skema tau:

    Hai awak, awak comel lah harini. Kita kawan balik eh?

    ReplyDelete
  2. hehehehe kak ain tak masuk tadika pun tak tulis cmtu.. hehe

    ReplyDelete
  3. @I.Hazwani

    Adik wani memang superB lah , meh nak kiss dia ;D

    ReplyDelete