Sunday, February 27, 2011

Keep breathing girl :)

ASSALAMUALAIKUM :)

Macam biasa. Takperlulah aku nak ulang ayat hari ahad aku macam entri ni kan --' So, faham² jelah. Wish me luck okay untuk UP1 ni :) Seriously cikgu kata kalau ada C & D je siap lah kau. Turun kelas terus even takde streaming -____- Ohmaii terus rasa takut siot siap nak terkencing segalaa ceh itu tipu. Nasib baik exam 3 hari je kot plus takde paper 2 T__T Kalau ada bukan setakaat terkencing terberak semua ada haha jijik hoi. Hm, missing someone that'll never love you again is seriously hurt :/ Trust me :) But it's okay. I'll keep waiting for him. Err not Mr. Bunkface not even MRS eh -.- It's Iz :) My one and only boy whose still stuck in my heart :D

Even kat sekolah ramai yg dia minat but IDC at all ;) Mampus dia lah nak minat siapa kan hoho padahal terkilan sungguh ye lagi² bila dapat tau dia bagi chocolate, bear segala tu dekat sorang budak perempuan ni -_______________________- Okay nampak kekilanan di situ? Pasti kan nampak. Entah lah malas nak feeling lagi haha korang, 2 weeks more I'll back :) Make sure followers dah seribu. Kalau tak habis korang haha demand minah ni sila abaikan. Oh ye, ada YG UNFOLLOW AKU eh tadi. Takfaham betul. Ni mesti kes aku tak follow balik -.- Sabar lah, aku bukan taknak follow, it's just that I'm too busy. Nak exam pun kan --'

Chill dah lah. Guys, sat lagi nak gerak. Tata. Doakan aku okay LOVEYAA <33

0 comments:

Post a Comment