Friday, April 29, 2011

I'll kick your buttock

Assalamualaikum :)

Macam kesiotan bila last minute bagi balik -.- Okay lek lek, the story flow like this. Cikgu said that kitorang tak boleh balik bermalam this week. Supposed to be on 14th May -.- Sangatlah lama hokay. Dan selepas ini mungkin tiada lagi oh meet you another two weeks blablabla it'll become hm meet you another four weeks. Do you realize something? 4 weeks = 1 month. Great! My bed will kill me after this for not lay on it for a month -.-

Then mulalah manusia berduyun-duyun pergi ke pejabat mengambil borang balik bermalam dan penuhlah bilik cikgu dengan manusia-manusia yang inginkan beliau meluluskan permohonan balik bermalam tersebut. Hampir 400++ pelajar ingin balik bermalam. You know, 400 out of 700 -.- Ramai gila babeng lah. Aku mintak outing je. Then bila dah ramai gila mintak balik, hehe mintak balik jugak lah en. Pagi tadi my mum fax kan surat sokongan :)

Boleh pulak lah tadi masa nak balik Maga announced, boleh balik bermalam tanpa memohon kebenaran. Siot jelah, form 4 semua dah menjerit bagai kan sampai kelas aku dengar haha :) Buat penat aku je keresahan satu harini sebab takut ibu lambat fax then tak dapat lah balik :/ Sampai tak rehat siot tadi, hilang selera terus haha. Bila Maga buat announcement tadi aiseh rasa macam nak sedekahkan penyepak je. Tapi aku masih waras, dia seorang cikgu :) Dan sangat lah sporting habis walau digelar MAGA = something-something aku tak tau apa benda tapi the GA stands for GATAL -.-

Budak lelaki punya kerja :D Oh and btw, anyone saw my facebook's status? I'LL STOP TALKING ABOUT HIM, FOR HER :) Haha I'm talking about this one girl. She likes this boy. Well, I don't know where to start and how to start. Okay let's make it easy. She likes Iz :) Aku pernah cakap pasal Iz kan? Oh I don't? Unfortunately, I did ;) It's okay, lagi bagus kalau kau dah lupa. So for not making her feels something like tak selesa, I'll not talking about him in front of her :) Fullstop. I do love him, but.. ergh aku merepek. Selamat tinggal.

0 comments:

Post a Comment