Monday, April 4, 2011

It's time to go, goodbye

ASSALAMUALAIKUM :)

Okay seperti yang sudah diperkatakan oleh ramai orang termasuk kak Liyana Lunia yang sangat menggilai artis tersebut tentang kemenangan Shaheizy Sam di ABPBH 2010 pada malam tadi, yaa Tahniah hokay you. Terpegun dengan AILEVIYYU dia tu haih comel sungguh haha :D Agak kebengangan bila Ana Raffali menang anugerah apa entah but it's okay, rezeki dia :) Nasib baik Yuna menang, kalau tak -.- Oh Nabil dah kalah dah sekarang ni, haha Zizan menang pulak walaupun kena kritik masa Maharaja Lawak tu en it's okay it's alright everything's gonna be alright :D

Awak, besok saya dah kena balik. Enough with those tengok tv, online facebook, tumblr, twitter, mandi limabelasminitplusplus, makan masakan ibu, bangun lambat, tidur lambat and everything that could make me happy -.- Ah macam nak pergi perang pulak haih takpe, lagi 2 minggu aku balik. 15 April lah :) Dah aa haritu ada mawaddah haih takpe nanti suruh ibu datang awal, habis mawaddah boleh balik cepat hihi :D Lepastu 3 weeks and 3 weeks baru balik cuti penggal horrraaaay xD

Guys, puh-lease doakan result saya. Oh belum dapat lagi. Maybe Selasa ni dapat kot, hm aku rasa mesti jatuh ranking. Mesti dapat 100++ ah tension nyaaa -.- Matilah, tu je rezeki den, nak buat macam mana en? Bersyukur je ah. Ada orang lagi susah daripada aku :) Chill. Take it easy ;) Hm, boring lah. Nothing to do. Nak tidur awal, macam malas pulak. Yeay besok boleh balik lambat sikit. Yelah, kan hari Isnin. Confirm tak jammed punya and my mum mesti tak kisah kalau hantar lambat :D First thing I want to do as soon as I arrive there is to find him :) Haha macam baru lepas cuti sebulan pulak ayat aku ni haih kenapa entah demam dah -.-

Anyone hantar I pergi klinik sekarang boleh? Hahahahaktuih kau fikir kau primadona ke hape oh saya dah mengarut ni. Ibu dah suh tidur. Baik tidur. Okay baaabaaaaaaaaaaaaaai. See you err another 2 weeks KOT -.-

0 comments:

Post a Comment