Monday, May 30, 2011

Some of us are,

ASSALAMUALAIKUM :)

Morning guys :) Dah lama tak merepek mengutuk mencarut ops tu belum lagi lah kan hehe. Oh bytheway I'm a Faceblogger :D So tadi sesaje lah merayau-rayau kat blog sekian sekian sekian lepastu terjumpalah satu blog ni. Homaigod -.- Benda kecil pun dia nak kecoh macam nak beranak hape entah kan. Well, ada orang KONONNYAAA ikut style dia lah setiap post letak gambar something ni and dia sangat tidak sukaa hingga melabelkan orang tu sebagai COPYCAT.

Okay this's the issue, well derr benda macam ni alahai macam kau sorang jee buat benda tu. Tak payah nak HAVOC sangat lah kan, ramai lagi kot buat macam tu haih CHILDISH sungguh yaaa :D Oh kau yang lain tak payah lah terasa, aku bukan perli kau pun. Nasihat je :) Nak cakap depan-depan kang kau jugak malu lah SENTAP lah apakan. Haih gua rimas orang sentap-sentap ni *gua sentap takpe okay xD GODAI So so tu jelah tujuan saya hehe, oh ada lagi

Well, as y'all know, blog ni untuk tontonan umum. So macam tak berapa bagus lah kau mencarut berderet-deret kat situ kan pfftt boring lah bro aku taktau nak cakap apa lagi dah ni haa yelah aku pun mencarut jugak tapi takde lah se-extreme kau sampai kat blog pun penuh satu page carutan yang entah membawa ke hell-o :)
Comel font ni, hehe :D

0 comments:

Post a Comment