Monday, May 30, 2011

Ahaha nak jugak macam merekaaa

ASSALAMUALAIKUM :)

Yeah, mereka yang mempunyai sangat ramai followersssssssss homaigod jealous okay lepastu blog dah lah lawa, owner tak payah ceritalah lawa tahap aku err atas lagilah aku bukan lawa sangat haha boring doo rasa kekok sikit. Yelah, dah lama tak blogg. Kalau blog pun, berapa patah lah sangat. Boring kan? Yess it is -.- Phone pun dah lama tak bunyikkkk huaaa boyfriend tiada, kalau tak mesti berbunyik je kan hehehe menggedik je minah ni

Tak mintak simpati pun :P Oh yee tadi *** add me back in facebook haha and dia inbox tanya kenapa terus unfriend haritu *** gurau jee blablabla FIKIR AKU KISAH? Tak derrrr, pergi matilah kau dah jadi macam ni barulah nak gurau-gurau ceh menyampahnyaaaaaaa xD *trademark Nurin hehe. Malas nak approve mahupun confirm. Tiada masa. Boring cari aku, fikir aku tempat meluangkan masa bersama ke? Banyak lah penat tahu tak macam ni rimas aku ececece emo lah pulak

Yeye bila baca balik macam GELIMAK je entry aku ni. Yelah, I repeat DAH LAMA TAK BLOG -___- Kalau tak, aku rasa macam banyak je benda nak ceritaaa bajet havocs haha GODAI :D Oh btw, hari Jumaat haritu ada Hari Guru. Form 4 buat :) Tema Retroo bhaii haha gempak tak gempak? Masuk-masuk je terus nampak disco ball kah kah agak lah unik ;) Have fun kot lagi-lagi bila tengok Form 4 dgn Form 5 punyaa persembahan. Form 4 lelaki lah takleh blah, menari macam orang gilak kat atas pentas and kitorang gelak mcam orang gilak :D

Enjoy gilaa seriously rugi kau tak tengok xP Form 5 pulak buat drama haha kelakar sumpah kelakar tapi tetap takleh kalahkan Jozan xD Lepastu end of the chapter, kawad berirama. Haha yang ni kelakar gak. Form 4 lelaki kawad macam-macam lagu adaa weh. Kau bayangkan KAWAD LELAKI + LAGU PELIK-PELIK + MENARI YG MACAM APENTAH haha sumpah comel :D Kalau kau tengok mesti gelak terguling-guling kat situ :P Oh sambil tu, mata usyaa-usyaa sikit Mr. T gedik kan? Aku tau gedik T__T Okay lah, it's almost 10. Nak buat homework sikit lepastu tidur. Niteeee <3

0 comments:

Post a Comment