Friday, June 10, 2011

Homework, anda mencabar kesabaran saya

ASSALAMUALAIKUM :)

Hi :D Aku rasa macam dah lama tak apdet. Padahal baru dua hari kot. Dan padahal, hari-hari aku lawat blog ni. Cuma keinginan untuk meng-apdet tu tiada. Entah, makin hari makin hilang idea aku nak apdet. Mungkin faktor asrama ecece tak habis-habis asrama jadi mangsaa. Ehee of course dey saya tak nak pun duduk asrama, penat okay penat, dah lah tak boleh jumpa ibu SETIAP HARI ngeh ngeh demand kau Huda :P Yelah fine, ramai cakap KAU PATUT BERUNTUNG SEBAB DAPAT ASRAMA NI, RAMAI LAGI YANG NAK, TAPI KAU TAK HARGAI PULAK BLABLABLA

Dah boring dah derr benda tu -.- Okaylah sila redha. Err aku tahu blog aku makin suram haha hitam segala nasib baik background terang sikit kalau tak memang boring lah blog kau ni Huda. Ngaaa tetiba lah pulak kan rasa nak tukar hitam. Boring pakai putih plain je haih tak best tapi mungkin suatu hari saya akan tukar semula ah serabut lupakan je ;) Okay kau selalu terpesong. Homework ni, ish aku taktau lah nak cakap apa kan haha siapa yang tahan weh homework yang beriban ni -.- Okay aku tahu siapa, WAN kot ngeh ngeh

My classmate. Dia one of budak paling rajin dalam kelas aku, kan Zai? *fofular kau Zai, asyik naik nama je* Tambah pulak dengan cerpen yang kena TIDAK KURANG DARI 600 PATAH PERKATAAN oh demm T__T Pengsan makk. Aku KARANGAN 180 patah perkataan ye baru karangan pun ngam-ngam je. Ni lagik nak sampaikan 600 *pengsan* Dey, penat google tak jumpa apa pun xD Haha tulah maknanya Allah tak bagi aku tiru, buat sendirian berhad punya ;D Okay aku cuba, tapi tetap takde ideaaaaaa -.-

Lupakan homework kejap, sakit otak fikir. Oh baidewei, ada orang rindu saya ohsem terharunya kehkeh *eleh Huda, bajet pe ko orang rindu-rindu tu biasalah tu pun nak batak* Ngaaaaaa :P Eh I loooike Pengantin Remaja. Kau tengok tak tadi? Ngeh ngeh best kot tapi aku paling menyampah si Eric tulah huh orang dah taknak, dia paksa pulak tak ke bodoh namanya tu? Iskk seriously dia sungguh ANOOOOOYINGGG. Hm lepas ni dah tak boleh tengok Nora Elena. Kat asrama takde maknanya aku nak tengok TV weh -___- Nasib baik den dah khatam novel dia, tau lah jugak apa ending dia even tak tengok jalan ceritanya ;D

Tapi kalau kat TV tetiba pulak ending dia lain memang aku menyampasss betul lah kan pffttt drama penuh dengan saspens ~ Cinta Melody pun ohhseeemmm jugak *tetiba sawan ohsemKAY ni apahal* Aku tak suka Melody dengan Raffi tapi aku suka Melody dengan Elang xD Ending dia nanti boring gila nak mati. Percayalah baru tengok semalam kat youtube. Taksukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa T_______________T

Tetiba: Dan nuffnang hilang entah ke mana -.-

0 comments:

Post a Comment