Saturday, June 11, 2011

Okay, still counting :(


ASSALAMUALAIKUM :)
Hi okay tak boleh tidur lah pulok padahal siang tadi tak tidur pun ceh tahan pulak ye kau mata. Okay fine I nak sedih-sedih malam ni sekejap boleh tak? Hm, lusa oh I mean besok dah kena balik asrama dah *sekarang dah hari Sabtu dah kay* Hm tak suka hokay. Cuti 2 minggu memang tak cukup :( Okay paling susah nak tinggalkan ibu huaaaaaaa ni part aku tak gemar ni bila nak balik asrama. Mak den kat rumah sorang-sorang :/ Kat asrama kena tidur sorang-sorang lah nampaknya. Mest ghindu gila dekat ibu, haaaaaaaa benci betul lah demmitt!

FAKTA: Ya, saya masih tidur dengan ibu ;D

Well you know what? Aku tak suka sekolah sana. Okay jujurnya kau Huda -.- Bukan apa, kau tahu lah kan, SBP pun namanya. Semua pandai-pandai. Gua mana layak babe sekolah sana. Hati gua tetap kat SMK. Aku tak pandai kay aku lah paling bangang kat sana trust me budak sekolah rendah aku dulu si Aiman, Faiz, Apiz tu semua kelas atas. Gua ni PECERRRRR? Sesat pulak kat kelas bawah, dah lah SECOND LAST tahu tak. Oh bukan tersesat, memang layak pun kau kat situ weh, silalah sedarkan diri. Padahal dulu sekolah rendah aku atas diorang kay ecece tetiba bangga PAHAL?! Ngaaaa bukan bangga, ni apa yg Faiz cakap kat akulah haritu.

Okay to let you know, aku dulukan Pengawas ceh bangga lagi kau. So 'geng-geng pengawas' aku semua masuk SBP kot pandai sungguh dan mereka ranking Top 10 atau mungkin Top 50 tapi tidaklah seteruk aku ni haaaaaaa harapkan Top 100 je dey PPT kali ni pun menurun agaknya padahal dah struggle gila sakai kot sampai tension aku dalam kelas dan membuatkan ramai yang ANOOOOYINGG dengan aku. Haha aku tahulah kot, tengok muka pun tahu mana yang taksuka aku. See? Baru masuk dah annoying, memang sioooot betullah kau ni Huda -.-

Aku tak mintak pun nak sekolah sana. Okay lah pernah, tapi tu dulu. Ah menyesal pulak apply sana dulu :/ Bila dah best-best sekolah SMK tetiba pulak kan datang offer dari sana aku macam APAAAAAAAAHAL -.- Bala ke? Tu rezeki sebenarnya. Tapi entah lah haih aku tak suka betul meratap kesedihan macam ni macam ratapan anak tiri pulak ecece tetiba dah minah ni haha okay kita lupakan semuanya. Anggap je yang tadi aku meraban sorang-sorang haha eh awak, kita nak tidur dah. Bai <3

Tetiba: I just need someone to strengthen me. Can anyone? :)

0 comments:

Post a Comment