Sunday, August 7, 2011

Masa puasa kecik-kecik


Morning :) Amacam sahur apa pagi tadi? Mesti kau makan banyak-banyak kan so nanti takdelah lapar. Betul tak? Hahaha takde function pun padahal kalau bagi aku. Makan lah banyak mana pun pepagi buta tu, tengahari karang confirm lapar balik. Tangki aku takdelah besar sangat tapi dah biasa kan setiap masa nak makan makan dan makan je oh gemuklah aku begini -.- Takpe, puasa kan? Mintak-mintak kuruih lah balik kan lepas ni taubat taknak ternak lemak dah xD

Okay masa korang kecik lah kan, mesti ada je benda bangang korang buat kan masa puasa? Haha lek-lek normal lah tu. Aku masa kecik, nak kata bangang takdelah sangat, bengap je HA-HA -_- Aku selalu puasa setengah hari je ceh confident dapat pahala padahal mana ada *kan? so dengan menggunakan separuh otak aku berfikir lah cemana nak cover-cover mintak makanan kat mak. Maka berbekalkan otak separuh siap waktu itu, aku cakap lah 'Ibu, nak buku dengan pensel' hehe kau paham ke idak agak-agaknya? 

Finelah, buku is makanan and pensel is air aku pun tak paham asal aku guna code gitu hahaahaha function aku buat macamtu sebab dulu aku sangatlah pemalas ye maka jerit jelah dari ruang tamu tu. Takut jiran sebelah dengar so aku pun buatlah macamtu. Haha fine kau gelak dari tadi asal Huda? Tak lawak pun. Kayfinebabaaaaaai T_T

0 comments:

Post a Comment