Sunday, August 7, 2011

Something getting simple here


Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D Long time no see hehe menggedik pula dia. Oh hey sorry lama gila gila gila tak update. Lama ke? Oh lamalah! Well actually dah malas nak layan blog tapi ada masa saya berasa bosan dan tangan mulalah gatal ingin menaip seperti kebiasaan dulu *hancur weh ayat bm kau -.- So blog pun dah berubah. Semakin simple nampaknya ya :P Nantilah, ada masa nanti aku edit baik punyaaa okay? For now, ni jelah. Aku pun tak mengharap followers datang kat aku sanjung blog aku, puji blog aku padahal dalam hati macam @#^* haha

Betul kan? Haaaaaaaa takmau tipuu, Allah tahu xD Mulalah sesi meraban bersama Huda ;D Oh ye minggu depan dah start UP2. Rabu, Khamis lepastu sambung Isnin. Nasib baik UJIAN biasa, takdelah tension sangat walaupun ujian ni pun memang dah tension. Takpe Huda, nak pandai kan? Bukan senang. Petik jari terus pandai woah memang amanlah hidup aku macamtu. Semua orang jadi saintis, takde orang pun yang merempat mahupun menganggur. Haih, mimpi jelah. Benda tu memang mustahil. Kan?

Anyway, wish me luck kay :) Exam sangat penting buat saya. Meski hanya ujian, it's important for me. Like seriously, the important-est thing haha macam tak perlu sangat kau ulang important tu kan -.- Oh bytheway SELAMAT BERPUASA hokay :D I know dah 5 hari puasa tapi still nak wish. Ingat aaaaa, tak mau ponteng. Make sure penuh. Yg perempuan tu, dimaafkan xD Okay gtg darl. Next week sambung lagi kay. Bulan puasa ni sekolah aku boleh balik every week hehe. Till here <3

0 comments:

Post a Comment