Sunday, August 14, 2011

Sejarah hari ini


Hello world :D Okay baru lepas study sejarah form 2 dari bab 1 sampai bab 7 hamboi mengah den baca entah paham entah idak haih risau pulak rasanya. Next year kau tu dah PMR cik Huda hoiiiiiii and sekarang bukan masa untuk awak goyang kaki ye. Bab 7 aku tak belajar lagi tau dak sebenarnya tapi disebabkan masuk dalam exam besok, terpaksa lah den baca. Boleh lah masuk sikit-sikit, AGI IDUP AGI NGELABAN xD Ya awak, tolong doakan saya exam besok dan lusa ya. 

Science dah lepas, alhamdulillah. Nasib baik banyak gap antara science dengan sejarah geografi dan khb. Kalau tak mampuih den dah lah sejarah tu memang tahap yang dah 100% lupa haha lepas belajar satu bab tu terus tutup buku, pusing belakang, sembang hahaha pulak tu sejarah 2 kali je seminggu heh bagus sangat lah tu. Macam mana nak pandai? Dey ~ Prep malam karang aku ingat nak study geografi lah. Geo dah lah tak sentuh langsung haih boleh ke ni dah lah prep sekarang 45 minit je sebab ada solat tarawih -.-

Takpe, dapat pahala sikit Huda, kau tu kalau dosa sikit boleh lah kata jugak ni pahala yang sikit PECHEEERRRR ? Maths besok lah study. Harap-harap cikgu tidak masuk hehe tu jelah harapan aku setiap hari. Macam mana nak pandai? Oh haritu sebelum balik, tingkap aspuri BOLONG haha maknanya tingkap dia dah bukaklah haila tu pun tak paham. Aku pun tak tau kenapa tapi paling tak boleh blah memang kau akan nampak aspura lah secara terang-terangan. Maka wujudlah insan tak malu berjalan-jalan di koridor tanpa baju. Aku macam tough ke bang -.-

0 comments:

Post a Comment